Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Kan da kjøpe bil fordiom du ikkje er 18 vel? :)

Hadde min ca 1 år før eg fikk lappen :P

Forøvrig veldig pen bil maximillian! Eg forstår ikkje at du vil selge, E39 er jo ultimate BMW, eneste som denne mangler er M5 motor, men det kan jo komme senere? ;)

Kloke ord! ;) Eg hadde denne 14 dager etter eg tok lappen! ;) (Var et år sen, tok den 2mnd før eg var 19)

Takk for det BMWE39turbo!Like veldig godt diesel dyret ditt også! Du har gjort alt rett og kremen på toppen av kaka må ver felgene dine! \:D/ <3

Min absolutt favoritt bil i hele verden er BMW E39! Elske alt ved den! Design, handling, brukervennlighet og upgrades! Og det absolutt ultimate er M5! ;)

Grunnen til at eg vil selge, er fordi eg har gjort alt eg vil med bilen, brukt enorme summer på den og nå føler eg det er på tide å gå videre! Blir nok ikkje M5 direkte etterpå, men det skal eg ha så fort det lar seg gjøre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med dere gutter, jeg er fan av e39, men det skjønner man kanskje når jeg er på min 3' nå:P både sedan og Touring er meget kledelig, og i kombinasjon med m-tech og facelift så er det svært lite som topper det for min del! Eneste er Dodge viper, men det går ikke som hverdagsbil, så E39 vinner;)

Dere har begge to noen fantastiske biler, og gjort ting helt etter boka spør du meg! :D du får ha lykke til med salg Max!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er bilen solgt og nye eier kjørt avgårde med den. Veldig vemodigt se den kjøre vekk. Men han lovet å ha den slik den er og ta godt vare på den til den dagen han gikk i grava. Så lover godt. :lol:

Nytt "prosjekt" er allerede handla inn og den kommer nok en tråd om den også! ;)

Så dette blik nok siste post i denne tråden! Takk for meg!

Edit: Tråd til nye bilen!

viewtopic.php?f=11&t=244395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...