Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

El-teip fungerer som et veldig bra alternativ for de som ikke vil lakkere listene eller har rå til shadowline, bare så det er sagt;) så kjøper du en sånn m5-list fra ebay til 300kr ferdiglakket;) da får du både i pose og sekk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you for bilde DJ!

Shadow lister er dyrt, stress og tåler lite :P (men med tiden nødvendig)! ;)

Blir støtlister rundt i svart og svarte nyrer til våren/asap! Ser det med engang! :D

Svart/grå stil, here I come!

DJ: Lyst å hjelpa meg å leka med maling i framtida (snart)? Lakkera interiør listene og midtkonsoll, kanskje støtlistene og kromen rundt vinduene? sjå kossen da blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vansklig. Men litt klurete å demontere lyktene. helst holda dei original. Plan om å bestille sølv belagte blinklys pærer fra GS sånn at du ikke ser det gule. Kjøper framme å bak! Hjelper veldig på!

Tok et par bilder av den skitne bilen i solskinnet så eg skal legge ut senere! :D

Edit:

Bestilte med nye skilt på fredag så var, var å henta dem idag! :D eneste dumme er at eg måtte bytte skiltramme til en så passet. :roll: Så da blei det gode gamle Bimmers.no skiltet mitt bytta ut en fra den lokale bilforhandleren! :|

Men ramma blir lakkert! Null stress! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke vansklig. Men litt klurete å demontere lyktene. helst holda dei original. Plan om å bestille sølv belagte blinklys pærer fra GS sånn at du ikke ser det gule. Kjøper framme å bak! Hjelper veldig på!

Tok et par bilder av den skitne bilen i solskinnet så eg skal legge ut senere! :D

Edit:

Bestilte med nye skilt på fredag så var, var å henta dem idag! :D eneste dumme er at eg måtte bytte skiltramme til en så passet. :roll: Så da blei det gode gamle Bimmers.no skiltet mitt bytta ut en fra den lokale bilforhandleren! :|

Men ramma blir lakkert! Null stress! :D

eller skaffe ein BMW CCN ramme :wink: lurer på om eg har eit par chrom pærer liggande å slenge som eg ikkje fekk brukt for.

Thank you for bilde DJ!

Shadow lister er dyrt, stress og tåler lite :P (men med tiden nødvendig)! ;)

Blir støtlister rundt i svart og svarte nyrer til våren/asap! Ser det med engang! :D

Svart/grå stil, here I come!

DJ: Lyst å hjelpa meg å leka med maling i framtida (snart)? Lakkera interiør listene og midtkonsoll, kanskje støtlistene og kromen rundt vinduene? sjå kossen da blir?

jada kan joine eg, har som regel alltid tid :P burde skaffe ein matt svart til listene og matt(halvmatt) klarlakk så blir det konge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 fanger fremme gjør seg jo også alltid. Ser en del friskere ut da. Eventuelt bare en faceliftfanger også. De bygger mer ned.

Ellers er den finfin! Dropp lyktelistene og kjør på med svarte lister som andre nevnte her. Kan bli tøft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...