Gå til innhold

Alpejohn's 530da Touring M-Tech 03


 Share

Anbefalte innlegg

Fant foresten et bilde til fra i fjor, det var før jeg sota rutene vel og merke. :)   Lurer på og legge om til sommerhjul etterpå. Klarer ikke vente lenger.. :P    

 

post-53083-0-74653100-1396707490_thumb.j    

 

 

 

Foresten glemt og nevne at jeg har pimpet bilen med M-merke. :P Forøvrig det eneste synlige M-merket på hele bilen.. :) Syns det gjorde seg med litt pynt på lista!  

 

post-53083-0-69637300-1396707630_thumb.j

 

 

 

 

 

Har også bytta bluetooth handsfree modulen til siste versjon, en 13. Gen ulf. Fra 2009. Nå funker plutselig alle telefonene mine med Jelly Bean 4.1 og oppover igjen. Lyden er også mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte et par sparkelspader og hårføne. Varma godt rundt og brukte sparkelspaden til og dele med, tok først en del oppå, snudde rundt og tok litt under osv. Jeg hadde også missfarging, tok ifra hverandre hele lykta å vaska i salo, plasten med ringene i og hele sulamitten. Ble bra etterpå. :)

Reflektorene var veldig dårlig, så bytta til bixenon, da de hadde chrome reflektor, so fikk mye bedre nærlys og syko fjernlys. :)

Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk

Takk for det Saltkjelen! :)

Jeg byttet hele prosjektoren, de jeg kjøpte kom med ferdiginstallert klar linse. :)

Det orginale fjernlyset er sånn det alltid har vært, bare med Night Breaker pærer.

Her er tråden jeg postet med noen bilder fra ombyggingen. :)

Ble MYE MYE bedre nærlys fra disse! Og fjernlyset er helt rått! Syns jeg hadde bra fjernlys da jeg hadde xenon i orginale fjernlyset, lurer litt på hvordan det ville vært med bixenon i steden for halogen fjernlys + bixenon.. :P

Det lyser hvertfall godt. :)

Da skal jeg prøve å vaske de osv :D kanskje det blir bixenon også :) men lurer på om det blir litt for komplisert for meg Oo

Men sånn dumt spørsmål :-P

Du har ikke vurdert xenon i lang lysa i tillegg til bixenon hvis det er mulig Oo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte et par sparkelspader og hårføne. Varma godt rundt og brukte sparkelspaden til og dele med, tok først en del oppå, snudde rundt og tok litt under osv. Jeg hadde også missfarging, tok ifra hverandre hele lykta å vaska i salo, plasten med ringene i og hele sulamitten. Ble bra etterpå. :)

Reflektorene var veldig dårlig, så bytta til bixenon, da de hadde chrome reflektor, so fikk mye bedre nærlys og syko fjernlys. :)

Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk

Takk for det Saltkjelen! :)

Jeg byttet hele prosjektoren, de jeg kjøpte kom med ferdiginstallert klar linse. :)

Det orginale fjernlyset er sånn det alltid har vært, bare med Night Breaker pærer.

Her er tråden jeg postet med noen bilder fra ombyggingen. :)

Ble MYE MYE bedre nærlys fra disse! Og fjernlyset er helt rått! Syns jeg hadde bra fjernlys da jeg hadde xenon i orginale fjernlyset, lurer litt på hvordan det ville vært med bixenon i steden for halogen fjernlys + bixenon.. :P

Det lyser hvertfall godt. :)

Da skal jeg prøve å vaske de osv :D kanskje det blir bixenon også :) men lurer på om det blir litt for komplisert for meg Oo

Men sånn dumt spørsmål :-P

Du har ikke vurdert xenon i lang lysa i tillegg til bixenon hvis det er mulig Oo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem og bygge om, krever litt små modifikasjoner med gummien bak eneste. Men husk om du demonterer prosjektoren fra lykta må den stilles inn igjen. :)

Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Essda, er ikke så vanskelig. :) bare legg hele innmaten løst i på bilen sånn du får koblet på ledningene, så strammer du skruene på prosjektir slik at lyset blir rett i forhold til fjernlys. :)

Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg må kjøre på med det! :D men da hadde det kanskje vært greit å bruke samme xenon pærene du bruker, og få tak i orginal xenon bokser og adapter til langlys pære :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...