Gå til innhold

Alpejohn's 530da Touring M-Tech 03


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

De siste skikkelige jeg har kjøpt, har jeg kjøpt fra en kar i tyskland på ebay. Det er orginale Osram CBI.

(Vist du er på jakt etter orginale xenonpærer og ikke kina dritt, så vær obs på at ebay er FULT av fake pærer)

 

Ellers har jeg handla det meste av xenon fra haugland.biz, da han er 20 min kjøretur unna. Men har handlet et par drittkit fra

vvme.com også.. Men de har ikke vært noe og skryte av, og pærene er sikkert elendig også siden kita er så billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe okey :P nei jeg har sett du har tidligere nevnt at kina pærer er så dårlige :P
får se om jeg eventuelt finner en plass i norge som selger de pærene bare de ikke koster sjorta! :P

hva er så dårlig med kina pærene kontra Osram/philips sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner nok ikke noen billigere xenonpærer i norge fra osram/phillips. Tipper de koster over 1000,- per pære, jeg betalte 1000,- for begge.,

Har vel skrevet det et par ganger, du får se om du finner det, er så mye å skrive.. :P Men det har med matrialer inni pæra og gjør, som koster mye penger, dette blir spart på i billige pærer, ellers hadde dem ikke kunne kosta 250 for 2. Med det resultat at dem blir varmere. Glasset rundt beskytter ikke sånn det skal heller. Kan finne en link senere. :)

Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har doble ruter ser jeg... Da blir det litt kødd ang toning av ruter..

Og om du ikke toner alle, bare bakdører og bak så blir det seendes ENDA mer rart ut..

JEg har lyst forran, og bittelitt mørkere bakover. Her ser du forskjellen med doble rutene på dørene, og de vanlige bak.. :( Bare si fra om jeg skal fjerne de igjen..

IMG_1930.jpg

IMG_1933.jpg

 

Akkurat som å se min jo.

 

Jeg har også de doble rutene , må si bilen er ekstremt stille inni.

 

Men fikk meg en overraskelse da jeg hentet den etter soting , var ikke helt sånn jeg forventet det skulle se ut :(

Har du fjernet det igjen , eller ble det til at du har det sånn?

 

Noen som har tips til å få bedre helhet med doble ruter , så mottas det med takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...