Gå til innhold

Alpejohn's 530da Touring M-Tech 03


 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Jeg lovde vel og komme med noen oppdaterte bilder etter jeg hadde lagt om til sommerdekk, så her kommer de, i telefonkvalitet. :) Håper ikke tapatalk ødelegger oppløsningen nå da, da får jeg laste dem opp på pc heller. :)

post-53083-1398549642726.jpg

post-53083-13985496931244.jpg

post-53083-13985497573527.jpg

post-53083-13985498179282.jpg

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin bil! En av de fineste E39 jeg har sett! :)Legg gjerne ut flere bilder, og av interiør.
Takk for det! :) Prøver og holde den ganske orginal, syns de er meget flotte da. :) Kan ta et par bilder neste gang jeg har vaska den innvendig. :P
nydelig touring :D har litt lyst å bytte ut e34n med e39 touring om dagen :-k da gjerne med diesel.
Takk! :) Kunne godt tenkt meg en e34 m5, men det må bli en dag lommeboka plutselig blir større. :P Er ikke feil med stor diesel hvertfall, angrer ikke et sekund på at jeg valgte 530d :)Går med tanker på at den kunne vært litt lavere forran, men samtidig syns jeg det er greit, vil ikke redusere "fremkommeligheten".. :P Skraper av og til ned i fartsdumper om jeg har litt for stor fart.. Men de må være litt bratte da. Meb hadde gjort seg og senka litt forran tror jeg. :)Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så fin denne ja :)

Fjærnet hvite lys? :o

Hehe, ja ble så lei led, hadde mer lyst og ha orginal halogen. :)

+ at jeg aldri fant pærer til grøftelysa som matcha bra til mtec led.. Prlvde sikkert 3-4 par, og alle var like forbanna blå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes halogen farge på alt er fint ;) jeg også kjører halogen i ringer og grøftelys

Jeg liker led, er ikke noe med det, men fikk ikke matcha fargen og da liker jeg ikke kombinasjonen.. :P

Men liker også att det ser orginalt ut da. :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Prøver og holde den ganske orginal, syns de er meget flotte da. :) Kan ta et par bilder neste gang jeg har vaska den innvendig. :P

 

Takk! :) Kunne godt tenkt meg en e34 m5, men det må bli en dag lommeboka plutselig blir større. :P Er ikke feil med stor diesel hvertfall, angrer ikke et sekund på at jeg valgte 530d :)Går med tanker på at den kunne vært litt lavere forran, men samtidig syns jeg det er greit, vil ikke redusere "fremkommeligheten".. :P Skraper av og til ned i fartsdumper om jeg har litt for stor fart.. Men de må være litt bratte da. Meb hadde gjort seg og senka litt forran tror jeg. :)Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

 

 

 

du sier noe der.  kanskje senkeskåler framme hadde vært noe?   de er vell 10 eller 15mm, får de med tuv og...     da 

 

 

er litt hardt å kvitte seg med e34n også skjø,  den er i forbausende bra stand igrunn.   men er litt lei av at det bare er en 520,  også har den kompressor.  jeg vil ha noe som er godkjent, og gjerne med automatgir.   blir litt mye giring på en 520...  udugelig lav utveksling på den.   har vell 3000rpm i 100 km/t... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vurdert senkeskåler, er vel nesten ikke vits å godkjenne dem? :P

Eneste så "grinding my gears" når det gjelder senkeskåler er om støtdemperene tar skade av det, eller om den vil komme utafor optimalt arbeidsområde.. :/

Drømmer om e38 740i jeg, men klarer ikke helt tanken på å selge e39'n enda.. :P Kunne tenkt meg og hatt begge deler. Hehe

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sier noe der. kanskje senkeskåler framme hadde vært noe? de er vell 10 eller 15mm, får de med tuv og... da

er litt hardt å kvitte seg med e34n også skjø, den er i forbausende bra stand igrunn. men er litt lei av at det bare er en 520, også har den kompressor. jeg vil ha noe som er godkjent, og gjerne med automatgir. blir litt mye giring på en 520... udugelig lav utveksling på den. har vell 3000rpm i 100 km/t...

Ja har vurdert senkeskåler, er vel nesten ikke vits å godkjenne dem? :P

Eneste så "grinding my gears" når det gjelder senkeskåler er om støtdemperene tar skade av det, eller om den vil komme utafor optimalt arbeidsområde.. :/

Drømmer om e38 740i jeg, men klarer ikke helt tanken på å selge e39'n enda.. :P Kunne tenkt meg og hatt begge deler. Hehe

Hvor mange gamp i en 520 med kompressor? :)

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...