Gå til innhold

Vinterbiltråden (nå 2015/2016 )


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

WOW! Skamtøff bil!! Fargene/felgene/høyden passet perfekt sammen. Og motoren er jo helt grei i tillegg! Nesten litt synd å la karrosseriet råtne bort i saltgørra :P

Forøvrig tror jeg det blir S123 på meg i vinter. Bilder kommer når/hvis jeg kjøper den.

Takk takk, ja bilen hellakkeres til før våren, og skal brukes til drifting, ja veit hater at dem skal salte veiene :( motor yter 160hk orginalt, heter 4AGE og bilen veier 790kg så kan bli litt morro på snøføre he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Skamtøff bil!! Fargene/felgene/høyden passet perfekt sammen. Og motoren er jo helt grei i tillegg! Nesten litt synd å la karrosseriet råtne bort i saltgørra :P

Forøvrig tror jeg det blir S123 på meg i vinter. Bilder kommer når/hvis jeg kjøper den.

Takk takk, ja bilen hellakkeres til før våren, og skal brukes til drifting, ja veit hater at dem skal salte veiene :( motor yter 160hk orginalt, heter 4AGE og bilen veier 790kg så kan bli litt morro på snøføre he he

Du som handla gamle bilen til Iden ja, morsom bil det der virker det som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet først en 1990 E34 535ia, men ble så stressa av bensinforbruket.

Fant fort ut at jeg måtte ha noe som gikk billigere, så handlet en 1997 E39 525tds.

Den er det masse jobb på da, så kunne sikkert like gjerne beholt E34`n....... Hadde sikkert blitt billigere i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...