Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

når du får senket den og får motoren oppe og gå, så er dette lett den råeste e28 i Norge og sannsynligvis den tøffeste jeg har sett noen sinne..

e28 er penest med masse krom, senk og kantfelger, så topper du det hele med turbosekser.. det kan ikke bli bedre.

Er fint det bildet du har av rumpa på den, ryddig og rustfri stuss som glinser =P~ du skal ikke ha krom nyrer også da? så det står i stil med resten tenkte jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du får senket den og får motoren oppe og gå, så er dette lett den råeste e28 i Norge og sannsynligvis den tøffeste jeg har sett noen sinne..

e28 er penest med masse krom, senk og kantfelger, så topper du det hele med turbosekser.. det kan ikke bli bedre

Hehe, jøss! Dette var jaggu en over middels hyggelig kommentar! :D

Synes selv det er kult med litt orginalt stuk. Hadde vært stilig med m-optikk, men har vært inne på tanken å kun la den være som den er i karosseriet også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har demontert bilen utvendig og i motorrommet i det siste, skal pusses ned og lakkeres før motoren kommer på plass. Meget fornøyd med bilens stand etter demontering, heldigvis veldig lite rust og det er som forventet. :) Det er kun litt rust på dempertårn og bakplate, men dette er ingen umulig oppgave. Fargen blir den samme som før, Balticblau metallic. Utvendig skal den være ganske så lik som den er nå, men selvfølgelig lavere og shadowline. :)

zqysbyflpptrvvw872d9.jpg

5s2hwr42egqunu0ncml2.jpg

haf70zublv7kzdv3f9gk.jpg

wc3i05yuduw731o1yfbs.jpg

cxxt8npiix2w8f8lznks.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...