Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Uuuuuuuuuuuuh... Du er ikke voksen før du finner barnet i deg...

Ja det er sant! Derfor er det fint at man har forskjellige interesser :wink:

Jeg har en deilig dame! Og hun vet veldig godt at hun blir singel i noen uker når spillet kommer ut en gang.. :twisted:

haha fruen har fått beskjed om det her i huset også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt ingen krise med en liten utsettelse på ett par uker, har fått dilla på WRC 2010 og syntes det bare blir bedre og bedre :D

Men nå har jeg alltid syntes rally er artigere enn racingspill da, men det blir vel GT5 hele romjula da :lol: ...

Fleste er kritiske til grafikken. Er du fornøyd? Kanskje det er spillet å lindre kløen med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes grafikken er bra jeg, men nå er ikke det det viktigste for min del, setter mest pris på realisme i bilspill. Derfor er Richard burns rally favorittspillet mitt og det kom vel i 2004 :D ! Men wrc 2010 er en bra nummer 2 og liker spesielt de varierende etappene som er veldig bra satt sammen! Online delen er også intens og engasjerende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke GT5 fra eller til 1 måned eller to (vel og merke at de utgir den denne julen) har noe å si fra eller til. Forventningene til dette spillet er SKYHØYE, og det har Sony bare seg selv å skylde for. Men etter glimrende GT3 og GT4 har de fått en stor tilhengerskare, som nok Forza 2 og 3 har stjålet endel av. Men det er enda de som sverger til PS3 og PC, sånn som meg :)

WRC 2010 får bli en midlertidig glede istede frem til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuuuuuuuuuuh... Du er ikke voksen før du finner barnet i deg...

Ja det er sant! Derfor er det fint at man har forskjellige interesser :wink:

Jeg har en deilig dame! Og hun vet veldig godt at hun blir singel i noen uker når spillet kommer ut en gang.. :twisted:

Får du hun ikke til å suge deg mens du spiller da??? :D

Ser egentlig ikke så veldig fram til dette spillet, alt etter GT3 har vert piss i forhold. Virker som utviklerene bruker mye tid på unødvendig piss og ikke konsentrerer seg om det spillet mangler. Hadde de brukt like mye tid på skade modellen så hvordan bilene skal se ut innvendig, så hadde det kanskje vert bedre.

Ser fram til neste NFS Hot Pursuit jeg hvertfall! Men i mellom tiden er det fortsatt Modern Warfare 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke så veldig fram til dette spillet, alt etter GT3 har vert piss i forhold. Virker som utviklerene bruker mye tid på unødvendig piss og ikke konsentrerer seg om det spillet mangler. Hadde de brukt like mye tid på skade modellen så hvordan bilene skal se ut innvendig, så hadde det kanskje vert bedre.

For meg er kjørefysikken det GT4 må jobbe mest med. Bilene der er alt for av / på. Bakhjulstrekk er det omtrent umulig å sladde med uten å snurre, og du får ikke den tailhappy følelsen når du må korrigere hurtig i høy hastighet. Bilene er også generelt alt for understyrte, og følelsen av å ploge seg gjennom baner blir irriterende. Rally på grus er også en lang latterkule.

Hvis GT4 også bedrer seg på lyd og grafikk vil jeg bli ekstatisk. Dessverre er det nok som du spår at det er morsommere å integrere features i hytt og gevær slik at iPhone generasjonen skal ha det moro. GT5 er nok for lite hardcore for oss. Har inntrykk av at de fleste spillprodusenter er redde for at spillene blir for vanskelige... noe vi virkelig så i det nye WRC spillet.

Kommer det på PC hadde det enda vært mulig å lage et skikkelig bilspill the hardcore way, ala RBR har utviklet seg til å bli. Konsoll er verre sånn sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg satt med GT3 og en trimma 200SX, da gikk det an å drifte fint. På GT Tokyo Geneva brukte jeg RS4, full fart inn, på med brekket og ruse den opp for så å få hjulspinn. Funka fjell!

Så kom man til GT4 der man får en massiv kontra uansett hva man gjør, nå kjører jeg jo med kontrollen og ikke ratt og slikt. Liker å slappe av når jeg spiller, helst ligge mest mulig henslegnt på sofaen.

Det andre som er litt kjedelig er den trege giringa som er lakt inn, har man en bil med litt gamp så burde den spinne på flere gir enn første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fjernkontroll er spillet kjempeenkelt. Men ikke noe særlig spennede dessverre. Men det er jaggu slitsomt å kjøre noen av de verste byetappene med massevis av hårnåler. Skal man sladde er det stort sett bare 4x4 som funker ja + dårligste dekk og maks camber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...