Gå til innhold

Den store GT5-tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Vi har nok forskjellige utgangspunkt... need for speed er noe jeg spiller med tastur om jeg kjeder meg dønn :)

Siden få av oss har råd til skikkelige monsterracere til en 500k blir bilsimulator en god nr.2. Nå begynner det å bli greit bra nivå på noen av spillene også, og med ratt og pedaler som f.eks Fanatec Clubsport kitet kan man skjerpe sin kjøremotorikk rimelig greit.

Du må komme deg på banen noekult, så blir du bitt av basillen bigtime, og aldri kommer til å leve et normalt liv etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Problemet med GT5 er at de vil være så overlegen at de gjør det for vanskelig for seg selv. Bilgalleriet og utvalget i GT5 kommer til å være helt hinsides. Grafikken er også et kapittel for seg selv. Problemet er bare at kjørefysikken kun blir 10-20% annerledes enn i Prolouge, noe som er skandale syns nå jeg.

Utvikleren av LFS sa vel noe sånt som at spillet måtte optimeres som en racing-simulator og ikke en screenshot-generator. GT-serien tenker motsatt. Problemet er jo også at man skal lage spillet slik at alle og enhver og mora hans kan spille det uten større problemer. GT4 har jo pokker meg catch-up...

Beste bilspillet er for tiden iRacing - og det blir nok lenge før noe overgår det, med tanke på at det er kontinuerlig utvikling. Ikke perfekt, men kjørefølelsen er øverste hylle (bedre enn LFS) og banene er vanvittig gode. Ulempen er prismodellen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo også at man skal lage spillet slik at alle og enhver og mora hans kan spille det uten større problemer. GT4 har jo pokker meg catch-up...

Nå har jeg bare 94% complete på gt4, men jeg har aldri vært borti noe catch up der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var release dato klar, 24 November kommer GTP til EU og USA.

E-Post fra Play.com:

Thank you for your recent Play.com order for Gran Turismo 5: Collector's Edition

We have recently been informed by the manufacturer of this product that the release date has been changed to 24-Nov-2010. We have updated this information on site and will endeavour to process your order in readiness to arrive with you on the release date.

Please accept our apologies for any inconvenience caused to you in this matter and thank you for your patience and valued custom.

Kind Regards,

Customer Support Team

Play.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...