Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis dere skal ha coilovers så får dere høre med remi berg, han har profil her inne. Jeg kjøpte av han og han gir bimmers rabatt :)

Profil her inne: memberlist.php?mode=viewprofile&u=152

Eller nettsiden hans: http://www.rbtuning.no/butikk/

Hvis ikke dere blir fornøyd med han, så kan jeg se hva jeg klarer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal ha coilovers så får dere høre med remi berg, han har profil her inne. Jeg kjøpte av han og han gir bimmers rabatt :)

Profil her inne: memberlist.php?mode=viewprofile&u=152

Eller nettsiden hans: http://www.rbtuning.no/butikk/

Hvis ikke dere blir fornøyd med han, så kan jeg se hva jeg klarer ;)

Jeg har også handlet av han. FK Königsport, fornøyd ;D

Så det er stillt på det stiveste forran og bak, og skrudd nesten til bunn =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal bestille i fra han så fort ferie pengene kommer :) hvisa økonomien strekker til kommer jeg til og finne meg noe 20" felger også, hvis ikke blir det og kjøre på de 18" sommerfelga som jeg fikk med bilen, og gå for 20" seinere.

blir en tur til GS i løpet av dagen også, kjøpe meg nye gulvmatter og sorte facelift nyrer tenker jeg. også få tatt en vask av bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

fikk jaggu meg rota meg til og ta noe bilder, har tatt tid det der!

059.JPG

061.JPG

062.JPG

063.JPG

064.JPG

065.JPG

066.JPG

067.JPG

er litt rust som må tas på bilen som man kan se på noen av bildene. har plane rom og ta alle dørene nederst og lakkere de opp til list, håper at dørene er bra nok så jeg slipper og bytte noen, er også nødt til og gjøre noe under bakluka og på bakluka, er en flekk midt på bakluka også som jeg ikke klarte og få fram på bilde, så er det på hjørnet bak da som må tas. men sånn er det med gamle biler da :)

har også oppdatert litt i første tråden, la ut litt bilder der også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den rusta er noe dritt!

skal bestille meg senkesett om en ukes tid også, men vet ikke om jeg skal bestille meg FK Highsport uten hardhetsjustering eller

FK Königsport med hardhetsjustering. tviler på at jeg har bruk for hardhetsjustering, men hva mener dere som har med hardhetsjustering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rusta der sug litt ja. hadde litt på 730n min jeg og, men ikke så mye som du. men hadde vært en skade på ene hjulbuen min, og den var derfor ødelagt. var byggd opp med sparkel :S

lurer litt på den hardhetsjusteringa jeg og. hvordan justerer man dette?? må man ta av hjula og greier eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det jeg er redd for, at det blir for stivt. har fk coilovers på e34n nå, og kjører med ballong vinterdekk. og det er stivt nok de ja. sikkert 100x værre med 20".... så jeg ser for meg at med justering stilt på ganske mykt må være fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for og justere må man av med hjula ja, forran kan det justeres med et hjul, men bak så må man av med dempere, så det er jo ikke noe man gjøre alt for ofte. tror i grunn det er stivt nok som det er uten justering. skal det være med justering så tror jeg det er bare og ha det på det svakeste og eventuelt stramme det om man skal merke at dempere blir slappere, noe jeg ikke tror man merker noe til. men tror det blir uten justering på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

lurer litt på et par ting, den orginale spilleren er defekt, hvordan er det og få overhalt blaupunkt spillere, eller lønne rdet seg og få tak i en n en? er det mulig at det ligger kabler kalre til cd veksler i denne? er jo orginal med cd spiller da, eller var hvertfall det som satt i den.

skal også bytte display kablene i ACen, hvordan tar jeg ut hele styringa? kjedelig når man ikke kan se temp man stille inn på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...