Gå til innhold

denne kan slettes


Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

jo beklager så meget. zorro på viast 4 så tar litt tid og skrive disse innleggene så rakk ikke se at du var 20:)

For å svare på det andre du spør om:

Hvis du har lest hele tråden, så forstår du sikkert at den andre parten av denne saken sitter med en bil som er registrert på min mor, uten hennes tillatelse? Og han truer med å kaste nøklene til den dersom vi kommer for å hente dem. Da er vel saken ganske klar når det gjelder hvem som er den "krenkede" i denne situasjonen?

Forøvrig har jeg kun bedt om råd/tips om hva å gjøre i en slik situasjon. Det er i følge forum-reglene selvsagt fullt ut lov å komme med sine meninger og synspunkter. Bare prøv å hold deg til emnet på en saklig måte.

Med saklig mener jeg da IKKE å spørre etter alder på personene dette gjelder, eller å se på dette som syting fra en side. Det er nemlig ikke å syte å be om råd i en vanskelig situasjon. Vil du ikke være til hjelp eller komme med saklige utsagn, ser jeg ingen grunn til å forstyrre tråden min på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, og også du selv har oversett dette frem til nå, som jeg har kommentert lenger opp i dette sitatet.

Dersom du ønsker å krangle, bør du nesten vente til programmet til bergee er ferdig på viasat 4....

Nei, jeg har såvisst ikke oversett dette momentet, Custom, og slike ufundamenterte antydninger vil jeg ha meg frabedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, og også du selv har oversett dette frem til nå, som jeg har kommentert lenger opp i dette sitatet.

Dersom du ønsker å krangle, bør du nesten vente til programmet til bergee er ferdig på viasat 4....

Nei, jeg har såvisst ikke oversett dette momentet, Custom, og slike ufundamenterte antydninger vil jeg ha meg frabedt.

Hehe det har du visst rett i..

Da må jeg bare beklage det, da må jeg ha misforstått det du mente ved det ene sitatet! Beklager i så fall det på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zorro er ferdig:) men den er registrert på din mor ja. men regner med du har sakt dette er din bil? er det jo faktisk du som farer med løyn her da. ok den står i navnet til morra de men er vell ikke hennes bil forde? så den blir for tynn!

bilen min står i min mors navn den og:) og skal jeg selge den så kan jeg ikke ringe de og si et par dager senere at jeg ikke fikk lov til og selge bilen til mamma. så de må komme tilbake med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zorro er ferdig:) men den er registrert på din mor ja. men regner med du har sakt dette er din bil? er det jo faktisk du som farer med løyn her da. ok den står i navnet til morra de men er vell ikke hennes bil forde? så den blir for tynn!

bilen min står i min mors navn den og:) og skal jeg selge den så kan jeg ikke ringe de og si et par dager senere at jeg ikke fikk lov til og selge bilen til mamma. så de må komme tilbake med den?

Du har seriøst ikke lest ett eneste ord tidligere i denne tråden du?

Avtalen mellom meg og min mor var at jeg fikk lov å bytte bort bilen hennes mot at jeg skulle ha den eventuelle nye bilen på eu-kontroll før et endelig bytte ble gjennomført. Selger ble selvsagt også opplyst om dette.

Vel, bilen har vært på eu-kontroll og var ikke i den stand den skulle, men når vi ringer den andre parten for å si fra om at det ikke blir noe bytte pga resultatet fra eu-kontroll, så nekter han å levere tilbake bilen til min mor. Håper virkelig du forstår hvem som har gjort noe galt i denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå alt dette drittpratet ligge nå da. Han ville lage en tråd for å kunne få litt innspill osv. JA, han må så klart regne med å få litt pepper, men det får da være grenser. Jeg skjønner frustrasjonen din, Custom, og at du føler dette byttet er feil for din del.

Det får vel være opp til de "høyere makter" og avgjøre dette nå da, hvis ikke de to partene kommer til enighet seg i mellom. Håper alle fall dette får en fornuftig slutt for din del, selv om jeg ikke kjenner saken fra den "andre siden" i akkurat dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hesteinteressert onkel berge? Eller bare intr i svette, fektende menn i tights?

Hester og hestekrefter er i såfall det eneste vi to kommer til og fatte av hverandre, så jeg håper du logger deg av denne tråden og tar natta istedenfor å være usaklig og småspydig siden det er det eneste du bidrar med. Det er natta for gamlinger for lengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det har du visst rett i..

Da må jeg bare beklage det, da må jeg ha misforstått det du mente ved det ene sitatet! Beklager i så fall det på det sterkeste.

Det er i orden. Skal innrømme jeg blir lettere irritert når jeg prøver å trekke fram deres framstilling av saken, og får høre det motsatte. ;)

Uansett, beklagelse godtatt på det sterkeste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå alt dette drittpratet ligge nå da. Han ville lage en tråd for å kunne få litt innspill osv. JA, han må så klart regne med å få litt pepper, men det får da være grenser. Jeg skjønner frustrasjonen din, Custom, og at du føler dette byttet er feil for din del.

Det får vel være opp til de "høyere makter" og avgjøre dette nå da, hvis ikke de to partene kommer til enighet seg i mellom. Håper alle fall dette får en fornuftig slutt for din del, selv om jeg ikke kjenner saken fra den "andre siden" i akkurat dette tilfellet.

Takk, og takk for endelig et saklig innlegg.

Det er synd den andre parten her ikke deltar i denne tråden, det synes jeg og. Hadde vært interessant og se hva han hadde hatt å komme med. Han sitter hvertfall på en bil som er registrert på moren min, og nekter å gi den fra seg. Og å vri på sannheten eller lignende har jeg heller ingen grunn til. Da ville jo denne tråden vært verdiløs, da den først og fremst er ment for å få råd/tips fra andre. Selvom enkelte andre tydeligvis ser på dette som en syte-tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det har du visst rett i..

Da må jeg bare beklage det, da må jeg ha misforstått det du mente ved det ene sitatet! Beklager i så fall det på det sterkeste.

Det er i orden. Skal innrømme jeg blir lettere irritert når jeg prøver å trekke fram deres framstilling av saken, og får høre det motsatte. ;)

Uansett, beklagelse godtatt på det sterkeste. :)

Fullt forståelig! ;) Jeg må som sagt ha misforstått holdningen din totalt i et par av setningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må som sagt ha misforstått holdningen din totalt i et par av setningene.

He-he - det jeg mente var at idag ville du vel ønsket at du hadde tatt støyten med å prøve å jekke opp bilen, selv om det kunne ført til at jekken gikk gjennom kanalen og ble sittende fast.

Da hadde vi kanskje hatt en annen tråd her, nemlig postet av han som skulle selge bil og der kjøperen satte fast jekken i dørstokken hans og bare reiste avgårde etterpå. ;)

Bør kanskje lære og passe meg litt for å komme med kvikke kommentarer til dem som har kommet i en vanskelig situasjon, og ser etter gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må som sagt ha misforstått holdningen din totalt i et par av setningene.

He-he - det jeg mente var at idag ville du vel ønsket at du hadde tatt støyten med å prøve å jekke opp bilen, selv om det kunne ført til at jekken gikk gjennom kanalen og ble sittende fast.

Da hadde vi kanskje hatt en annen tråd her, nemlig postet av han som skulle selge bil og der kjøperen satte fast jekken i dørstokken hans og bare reiste avgårde etterpå. ;)

Bør kanskje lære og passe meg litt for å komme med kvikke kommentarer til dem som har kommet i en vanskelig situasjon, og ser etter gode råd.

Hehe ja, det hadde vært bedre det, om det var situasjonen! ;)

Neida, alle meninger om det som sies her er jo til for å ytres. Er bare jeg som er lettere provosert pga en viss en her, og får da en tendens til å ta ting opp på feil måte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fikse opp personopplysningene dine litt også. Om du ikke hadde tenkt å bytte til deg IX har du i allefall klart å legge den inn som eget kjøretøy :? Snodig å legge inn andres biler....

Registrert: 24 Des 2009

Innlegg: 690

Bosted: Lillehammer

Kjøretøy: E34 525ixt

:roll:

Selv mor din har jo lagt den til i signaturen sin..

Litt fornøyde og glade for bilen må dere ha vært i noen dager? Eller er det bare jeg som synes det er litt forvirrende at mora til costum har mora til jørgens bil som sitt kjøretøy og costum har også mora til Jørgens kjøretøy som sitt kjøretøy???? Lurer på hvem som har mora til costum sitt kjøretøy som sitt kjørtøy, nå som mora til Jørgen og mora til costum har byttet kjøretøy, som de egentlig ikke har byttet og jørgen har solgt kjøretøyet som mora til costum egentlig eier.....Og hvilken bil mora til jørgen og jørgen har som sine kjøretøy, nå som de har byttet bort mora til Jørgens kjøretøy med mora til costums kjøretøy og solgt mora til costums kjøretøy videre uten at mora til costum er fornøyd og costum er heller ikke fornøyd med mora til jørgens kjøretøy...

Og hvor ble det av 520n som mora til coustum og costum sier de eier og ikke lenger vil ha som sine kjøretøy, da de har byttet den bort med mora til jørgen og lagt til mora til jørgens kjøretøy før de i det hele tatt har foretatt ett bytte...

Registrert: 13 Sep 2010

Innlegg: 19

Bosted: Fjellet

Kjøretøy: E34 525ixat - Opel Vectra A - Mercedes w124 200E - Jeep Cherokee 4.0 - Suzuki GSX 750 ES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fikse opp personopplysningene dine litt også. Om du ikke hadde tenkt å bytte til deg IX har du i allefall klart å legge den inn som eget kjøretøy :? Snodig å legge inn andres biler....

Registrert: 24 Des 2009

Innlegg: 690

Bosted: Lillehammer

Kjøretøy: E34 525ixt

:roll:

Selv mor din har jo lagt den til i signaturen sin..

Litt fornøyde og glade for bilen må dere ha vært i noen dager? Eller er det bare jeg som synes det er litt forvirrende at mora til costum har mora til jørgens bil som sitt kjøretøy og costum har også mora til Jørgens kjøretøy som sitt kjøretøy???? Lurer på hvem som har mora til costum sitt kjøretøy som sitt kjørtøy, nå som mora til Jørgen og mora til costum har byttet kjøretøy, som de egentlig ikke har byttet og jørgen har solgt kjøretøyet som mora til costum egentlig eier.....Og hvilken bil mora til jørgen og jørgen har som sine kjøretøy, nå som de har byttet bort mora til Jørgens kjøretøy med mora til costums kjøretøy og solgt mora til costums kjøretøy videre uten at mora til costum er fornøyd og costum er heller ikke fornøyd med mora til jørgens kjøretøy...

Registrert: 13 Sep 2010

Innlegg: 19

Bosted: Fjellet

Kjøretøy: E34 525ixat - Opel Vectra A - Mercedes w124 200E - Jeep Cherokee 4.0 - Suzuki GSX 750 ES

Hva mener du med at Custom og jeg har lagt til den hvite ix'en i personopplysningene våre?? Dette medfører ikke riktighet.

Ser du profilbildet mitt? Jeg eier en svart 525 ix at, som på ingen måte bør sammenlignes med det hvite vraket fra Kolbotn, da blir han dødelig fornærmet!

Custom har videre tilgang til vår andre ix t, og hva slags biler, sykler, atv'er, traktorer og trøsykler osv vi ellers eier og evnt deler på er da med all respekt og melde faktisk ikke din sak?

Vi har nok på ingen måte rukket bli glade i den hvite ix'en, da den kun har voldt oss utgifter og bry! Den står som tidligere skrevet fortsatt på verkstedet vi tauet den til, og der blir den til denne tvisten er over.

Vær grei og ikke kom med bastante uttalelser om ting du ikke har greie på!

p.s.

Siden du lurer på hvilke kjøretøy Jørgen og mora hans har, er svaret:

mora kjører en A1, og de har også stående en E30 registrert på firmaet til pappa'n til guttungen.

Fortsatt forvirra?

Følg med i neste episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...