Gå til innhold

denne kan slettes


Julian Sommer
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig morsomt å se folks engasjement i denne tråden! Hvis noen å gjøre noe som helst for å hjelpe til, så kjør på! Men selvfølgelig, på en "seriøs" måte ;)

Angående engasjement... Så virker det for meg at ditt engasjement er rett i dass og du liker å syte her og ikke gjøre stort. Å dra ned "å se på en garasje" hvor bilen din er parkert i hjelper lite. Samme å ta telefoner... Lett for dem og legge på og håpe at du snart driter i det...

Mann deg opp og bruk ballene dine!

Enten så lager du sak på det hos politiet, noe som tar votter og vinter. Eller så gjør du det selv!

Kjør ned, ta med din kjære mor om du så vil og en stor kompis. Du trenger ikke å true med noe, men bare gå rett inn og si at dere må få ordnet opp i dette tullet. Du skal se at de sin tone er mye verre når du først er der nede.

De kan gjerne ringe politiet når dere er der nede, og tro meg... Det er dere som får deres bil med hjem. Bare du er smart nok å ta med skrotet nedover.

Folk har sagt det 16+ sider siden, men du har vel aldri gjort det. Jeg har sagt det selv. Dette KOSTER PENGER! Men DU MÅ GJØRE det om du vil ha din bil tilbake. Lei henger, kjør vraket ned. Evt lei henger, lån bil og en som har lappen med henger og kjør ned.

Han er ikke int å bytte tilbake, derfor ikke int å bruke penger for at du skal få bilen tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går faktisk gankse kjapt hos purken visst din mor melder bilen stjålet, og kan fortelle hvor den befinner seg. Iallefall visst han prøver å selge en bil som ikke er hans.

Men først må du levere tilbake hans bil, og prøv samtidig å snakke med han og familien face to face.

Går an å kjøre en bil uten klutsj også :D. koster ikke en dritt for deg.

Ser virkeilig ikke problemet her.

*gadd ikke lese alt, så beklager visst jeg bare gjentar d andre har sagt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror trådstarter velger å ikke svare så mye mer i denne tråden. Han har enten forstått at han har driti på draget, eller så har han gitt opp. Virker ikke som det skjer noe her ihvertfall. Men men, får håpe det ordner seg for hans skyld :) Sure greier denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk sak :oops:

Æ orke ikkje blande mæ inn i tøvet som andre folk hold på med. MEN æ e alikevell spent på status i den her saken. Når hverken mor eller sønn svare på forumet så kan kanskje jørgen ha vist sæ å ha hatt størst balla til slutt :o

Som folk sir; dra ned, gå RETT inn i døra og si HALLO. Snakk med jørgen og mora og faren. krev nøklan og ring politet. Husk å ta med dæ det slitne vraket nedover. Når politet kommer så skal du se at du får bilen tilbake og kan be jørgen kysse dæ midt i ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...