Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Du får jo skryt her i hver tekst og da må jo jeg fortsette:

At e28 er en fin bil er ingen tvil om.Men at den kan bli så rå som denne du har bygd er jo helt utrolig.

De detaljene og alt du som er gjort, er en bragd.

Jeg må bare få ønske deg lykke til på biltilsynet,noe som jeg tror går bra.(Hadde jeg jobbet på blt ,skulle jeg godkjent bare ved og se ut porten) .

Ser jo og at det er en liten diskusjon på blinklysene dine,Behold de hvite på.Synes de gir et fint og nøytralt avbrekk i fronten.Men det er min mening da :wink: .

Takk for det, har fått mye skryt etterhvert nå ja - men det er fantastisk godt å lese det hver enda gang...

De hvite blinkerene blir stående på foreløpig, uten tvil. Passformen på de hvite glassa er så som så (selv om det er glass fra MTS), og jeg er redd for at det kan forekomme lekkasje inn i lyktene. Hvis DET skjer, så bestiller jeg komplette originale blinklys fra BMW - og da blir de orange... Men ikke ett sekund før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bra som vanlig ! ;)

en tanke, jeg har tenkt på ei stund, men ikke sagt noe om. Siden du uansett har hvite blinklys, burde du ikke hatt hvite pærer, som blinker orange. Ser du pr dags dato har orange, ser litt rart ut med den orange pæra inni der. Men det er kanskje med vilje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende denne her :D

Takk for det! :)

Fantastisk bra som vanlig ! ;)

en tanke, jeg har tenkt på ei stund, men ikke sagt noe om. Siden du uansett har hvite blinklys, burde du ikke hatt hvite pærer, som blinker orange. Ser du pr dags dato har orange, ser litt rart ut med den orange pæra inni der. Men det er kanskje med vilje ?

Du "kjenner" meg nok for godt... :)

Ja, jeg er veldig klar over den orange spot'en som lyser opp i de hvite blinkerene - og vil selvsagt ikke ha det slik.... Men jeg ble fortalt at Biltrangsynet ikke var særlig begeistret for de sølvpærene, så selv om jeg ikke skal på PKK-kontroll (jeg skal jo på en ombyggingskontroll) - så var det visst uansett ingen fordel å montere sølvpærer. Så iogmed at det fulgte orange pærer med blinklysglassa, så smalt jeg de likesågodt i...

Bare få unna denne ombyggingsgodkjenninga nå, slik at "alt" kan monteres slik jeg vil ha det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ombyggingskontrollen :)

Såg du fekk deg prøveskilt idag :D

Jupp, har egne skilt - men de skal ikke miste fokus og begynne å mase om de - så da ble det klistremerkeskilt...

Men du kjente meg igjen på BT? Såg ikke deg jeg (for jeg vet jo ikke hvem du er), du skulle kommet bort og hilst på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,merker jeg er spent på dine vegne... Føler jo en kjenner både deg og bilen så grundige oppdateringer og beskrivende innlegg du har...:) skal krysse det som kryssest kan på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,merker jeg er spent på dine vegne... skal krysse det som kryssest kan på fredag!

Hyggelig, takk for det!

Føler jo en kjenner både deg og bilen så grundige oppdateringer og beskrivende innlegg du har...:)

Høres bra ut! Liker! ;)

Men jeg er værre i virkeligheten, så pass opp... Gi meg en øl eller putt en femmer på meg, og BMW-kverna tyter i ett bankende som en gammel dieselmotor... (Og jeg er desverre smertelig klar over det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ombyggingskontrollen :)

Såg du fekk deg prøveskilt idag :D

Jupp, har egne skilt - men de skal ikke miste fokus og begynne å mase om de - så da ble det klistremerkeskilt...

Men du kjente meg igjen på BT? Såg ikke deg jeg (for jeg vet jo ikke hvem du er), du skulle kommet bort og hilst på :)

Va litt i tvil, har jo sitt noen bilder du la ut på nette. Men når eg såg deg me prøveskilt i neven så måtte det ver deg! Ja hadde hatt tid til en god prat idag, va jo så mye venting på BT.

Men ser nå nesten huse ditt fra mitt, har gått noen turer forbi i håp om at eg sko se E28 en :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i skrivende stund er det 17 brukere å 13 gjester som leser tråden din, du å bilen er populær! hehe..

har fulgt med å lest alt som har skjedd her de siste månedene å er virkelig imponert over kvaliteten på arbeidet på bilen :) holder selv på med et E28 prosjekt, å hver gang jeg får lyst til å ta en "snarvei", tenker jeg på denne bilen og får meg heller til å gjøre ting orntlig ;)

gleder meg til å høre resultatet etter at du har vært hos BT, har troa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Får vel hive meg på, når det gjelder godkjenningen.

Lykke til. :)

Takk for det Bent!

Va litt i tvil, har jo sitt noen bilder du la ut på nette. Men når eg såg deg me prøveskilt i neven så måtte det ver deg! Ja hadde hatt tid til en god prat idag, va jo så mye venting på BT.

Men ser nå nesten huse ditt fra mitt, har gått noen turer forbi i håp om at eg sko se E28 en :lol:

Bor du så nærme? Trodde du bodde i Førde ellerno...

Hvis du går tur forbi huset mitt i kveld, så får du svinge innom og hilse på i garasjen...

Jeg hadde LITT planer om å rydde litt i garasjen i kveld, får se om ånda kommer over meg... (Skeptisk, hehe..)

i skrivende stund er det 17 brukere å 13 gjester som leser tråden din, du å bilen er populær! hehe..

har fulgt med å lest alt som har skjedd her de siste månedene å er virkelig imponert over kvaliteten på arbeidet på bilen :) holder selv på med et E28 prosjekt, å hver gang jeg får lyst til å ta en "snarvei", tenker jeg på denne bilen og får meg heller til å gjøre ting orntlig ;)

gleder meg til å høre resultatet etter at du har vært hos BT, har troa! :D

Takk for det, høres jo bra ut at du skipper snarveier - å ta en snarvei er jo som å gjøre selv en liten bjørnetjeneste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hvite blinkerene blir stående på foreløpig, uten tvil. Passformen på de hvite glassa er så som så (selv om det er glass fra MTS), og jeg er redd for at det kan forekomme lekkasje inn i lyktene. Hvis DET skjer, så bestiller jeg komplette originale blinklys fra BMW - og da blir de orange... Men ikke ett sekund før...

*fram sprøyte med vann på e30 meet* :-$:-$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...