Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer, nå får vi krysse det meste. :D

Var så langt min kom også, før den kontra tlf. [-o<

Hvis det går må vi nesten lage en tråd på alle oss andre som ikke får vekt endring. Og gå til sak. mot tilsynet på åpenbar forskjell behandling. :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det finnes serviceinnstilte folk på lønningslista til vegvesenet. [-o<[-o<

Gratulere med godkjent (ihvertfall nesten ) bil å det er bare å be for at papirpusheren hos BT er like grei som kontrolløren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, for de flotte gratulasjoner!

Men husk at vi må ikke selge skinnet før Bjørnen er skutt, ikke sant? Det kan lett skje at kontrameldingen kommer på mandag, så jeg har ikke akkurat tatt helt av.... (selv om Smirnoff Ice'n er åpnet ;) )

Gratulerer, nå får vi krysse det meste. :D

Var så langt min kom også, før den kontra tlf. [-o<

Hvis det går må vi nesten lage en tråd på alle oss andre som ikke får vekt endring. Og gå til sak. mot tilsynet på åpenbar forskjell behandling. :idea:

Vet ikke akkurat om jeg skal stille i frontlinja på forskjellsbehandling mot Biltilsynet. Jeg heller vel mer mot å kjempe for en regelendring, der "alle" kan stille på lik linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en viss forskjell på en såpass fint bygd bil, med en voksen kar med all dokumentasjon i orden, mot Laffen på 19 år som sliter med å holde buksa over knærne, subber lutrygget i kontrollhallen på siden en rustvogn og vil ha den godkjent med Black&Decker senkesett og "tusn hæst", som en kar så fint sa om den råtne gamle Taunusen sin.

Gratulerer! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en viss forskjell på en såpass fint bygd bil, med en voksen kar med all dokumentasjon i orden, mot Laffen på 19 år som sliter med å holde buksa over knærne, subber lutrygget i kontrollhallen på siden en rustvogn og vil ha den godkjent med Black&Decker senkesett og "tusn hæst", som en kar så fint sa om den råtne gamle Taunusen sin.

Gratulerer! :-)

Takk, det må sies at det var nettopp det hun sa til meg også.

Hun sa jo også at "bare det at du ventet med å begynne å DEMONTERE bilene til forhåndsgodkjenninga var i orden, viser jo forskjellen på deg og alle de som allerede har bygget om bilen FØR de søker...."

Men alt i alt, å imponere kontrolløren fra Biltilsynet må jo være et pluss mtp den kontorrotta som skal stemple "godkjent". Jeg fikk jo følelsen av at hun ville at jeg skulle få den på veien, for hun spurte meg jo om jeg MÅTTE ha ut skilter i dag - eller om jeg kunne vente til mandag. Der og da følte jeg at avgjørelsen om godkjenning var tatt, og at det med kontorrotta bare var en formalitet. Og hun tok meg jo i neven og gratulererte meg med velbygget bil i tillegg etterpå, det må jo bety noe det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...