Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen, stripene i gull ble kanon.

Og den er bedre Live... Det synes nå iallefall jeg..

I morgen er det vårmønstring i Bergen, så da får vi jo se om Bergenserene er like positive til min bil som Siddisene...

For å gjøre bilen litt mer i rett "shape", så måtte jo dette til...

IMG_3091_zpsc698fe97.jpg

Nytt deksel under rattstammen må jo til...

Nye skruer osv også selvsagt...

IMG_3092_zps962071d3.jpg

Ikke ofte en ser dette på en E28? Eller? ;)

IMG_3093_zps658231c3.jpg

Denne er vel heller ikke for ofte i korrekt posisjon:

IMG_3094_zpsbfceb72d.jpg

Litt mer helhet i kupéen nå ja....

IMG_3095_zps6942182e.jpg

Bagasjerommet er LITT mer sammensatt nå. Ikke limt helt som det skal, siden jeg skal montere hengerfeste i nær fremtid... Hengerfestet ligger på jobb nå, mest sannsynlig sandblåst og primet. Jeg skal jo også mest sannsynlig lage det om til avtagbar krok...

IMG_3096_zpsf48014cb.jpg

Ja... Jeg kunne nok ha tatt et bilde med batterilader borte og deksel over batteri på plass, men det ble nå bare slik...

Satser på noen bilder fra treffet her i morgen kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne på vårmønstringen i dag. Fytte grisen! Bilen er flott på bilder, men denne må sees! Jeg er overrasket over hvor gjennomført folk gjør bilene sine. Her har det røket mye tid og helt sikkert penger, men jeg antar at det er verdt det? Det å ha en bil som du selv har bygget og som ser nyere ut enn en bil som kom fra fabrikken i går, må være en god følelse.. :mrgreen:

Fantastisk bil! Kos deg mye med den! :D:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og denne på vårmønstringen i Bergen idag.. :cool: Ser definitivt bedre ut i virkeligheten! Takk for en kort, men hyggelig samtale også Ivar!

Artig kar du, som jeg egentlig visste fra tråden din.. :lol: Håper å se denne flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen! Varmer en gammel sjel med så mye fine tilbakemeldinger!

Takk for en kort, men hyggelig samtale også Ivar!

Artig kar du, som jeg egentlig visste fra tråden din.. :lol:

Offff..... Nå husker jeg ikke hvem du var, jo snakka jo med så inni helsike mange i dag... :oops::oops: Men jeg kan forsikre deg om at alle samtalene jeg hadde i dag var hyggelige, så du var nok innimellom der du og ;)

Vårmønstringen i Bergen var som Bergen alltid viser seg - regnfull..

Heldigvis hadde Ståle (BMWCCN Hordaland) sendt meg en SMS med at han hadde holdt av en plass, og jaggu var det under tak også...

Herlig....

Mottagelsen i Bergen var over snittet enorm... Jeg hadde ikke fått rukket å få hengt jakka av meg før det strømmet på med folk. Og det fortsatte i de neste 5 timene.... Jeg er helt sjokkert egentlig, over hvor mange som har vært bortom bilen min i dag.

Om jeg fikk pokal??

Nope...

Men hva skal jeg med en pokal da, når jeg får slike fantastiske tilbakemeldinger i ett bankende kjør i hele 5 timer??

Dra til sides.. Bergenserene imponerte meg i dag med mottagelsen av meg, det skal de jaggumeg ha...

6wgc2w2snycpk42d71mm.jpg

Akkurat parkert, og poppa panseret...

Det er litt rart, for når jeg var i Stavanger, så var det utrolig mange som fortalte meg om at de fulgte meg her på Bimmers..

Nå i Bergen, var det ikke såååå mange som hadde vært innom Bimmers - men endel var det da. Men på tross av at de ikke hadde sett verken Pedi-gutt eller E28en før, så sparte Bergenserene ikke på glosene denne gangen heller. At en Bergenser kunne skryte så mye av en som en må ta ferje til for å kunne nå - det hadde jeg ikke trodd..

Så takk, Bergen, for en flott dag i dag.

Kun to bilder fikk jeg "tid" til å ta innimellom jabbinga mi i dag, here's the another one: ;)

650bvt2goh3k6prrv9lh.jpg

Eneste tipset jeg har til arrangørene for 2014, er endring av kategoriene eller lignende... Det ble litt morsomt å se en blå Capri med 3 farger smyge med seg en pokal større enn felgene på bilen. Eller kanskje BMWCCN Hordaland skulle kommet seg på den lista over kategorier de også? Så hadde det kanskje kommet mer enn kun én rad med BMWer?

Til ettertanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...