Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Takk samme du, jeg gleder meg til å se din også...

BTW....

Det ble jo tatt innihelsike mange bilder av bilen min i dag av Bergenske japanere med En-meters-linse-kamera, kast gjerne noen god-ones innpå her...

Skikkelige bilder mottas med takk, for jeg fikk ikke mitt eget kompaktkamera utav hanskerommet engang... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk desverre ikke hilset på deg idag, men bilen skuffet absolutt ikke :D

Ble bare helt riktig med gullstripene på 8)

Ellers så syntes jeg at pokal-kategoriene er litt rare, slik du nevner.. Regner med at denne gikk under "øvrige merker" sammen med bokstaveligtalt 3 etasjer med ymse biler, mens f.eks FORD M og Ford Capri hadde egne klasser. Tror det kun var to Capri´er der.. :? Vespaen var heller ikke den peneste på treffet og eieren sa vel forsåvidt selv at han skulle begynne å restaurere den. (Tror ikke den var spesielt unik heller, uten at jeg er helt inne på den slags.)

Når det er sagt så vant faren min beste "Classic Bike", for sin 1976 Suzuki AC50 som han har hatt siden den var ny.. Vi har det siste året pusset den opp for bunnen av, og det var hyggelig å få så mange fine tilbakemeldinger idag. Jeg tror det var mange som mimret tilbake til da de selv var 16..

8131C9BA-A8F6-4FF0-B2DF-83232235377C-26890-00000C1508DCC954_zps80f004e8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter og ha fulgt med på denne tråden daglig det siste halvåret så må eg innrømme at det var skikkelig irriterende og være langt til havs på jobb og gå glipp av muligheten til og se denne nydelige bilen live! Du hadde ivertfall fått min stemme idag uavhengig av andre biler nettop fordi denne tråden har jaggu vært mye glede og spenning over jamt over det siste året.

Thumbs up! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikla mykje på denna bilen idag, fyf*** for eit resultat, dagens høydepunkt! :)

min stemme idag gikk heilt klart til deg..

Fikk tatt 2 bilder der det ikkje stod x antall folk rundt bilen, dessverre bare iphone bilder.

pu73wuo5zvwl62ndegln.jpg

ncu5085esblq3rnez5x2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bortom å kikka på bilen din eg òg i dag, la inn ei stemme på den og. Heilt enig at det kategori greiene var heilt borti natta. Skandale at den caprien fikk pokal var det vertfall.. Men som alle andre seier, den ser vanvittig strøken ut i virkligheten, enda meir enn på bilde :)

Good job!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premieringen blant vårmønstringen i Bergen er som den "alltid" har vært, og det er arrangørklubbene som har hver sin premie for hver klubb. Arrangørklubbene er som følger:

Arrangørklubber:

• Bergen AmCar Club

• Bergen Jaguar Forum

• Bergen Veteranvogn Klubb

• Capri Club Norge

• Classic Bike Owners Club

• Classic Scooters Club Bergen

• Ford M Klubb Norge

• Mercedes-Benz Klubben Norge

• Militærhistorisk Kjøretøyforening

• Volkswagen Auto Club Bergen

• West Side Vanners

Premiering:

• Deltakerklubbene (11 stk.)

• Øvrige bilmerker (1. 2. og 3. premie)

• “Best in show”

Øvrige bilmerker gjelder da gjesteklubbene, som er:

Påmeldte gjesteklubber:

1. Jeep Club Norway

2. Norsk Landrover klubb

3. Midthordland Tempoklubb

4. VW-Audi Club Norwegen

5. BMW Car Club Norway

6. Bergen Gatebilklubb

7. Opel Motorsport Club

8. Ferrari Club Norway

9. Saab Turboclub

10. Gammelsaaben Vest

11. Bergen Mini Club

12. Consul/Granada Klubb

13. Norsk Volvo Amazon Klubb

14. Mitsubishi Klubb Norge

samt alle øvrige biler som ikke tilhører noen klubb. Så selv om halvparten av bilene på treffet tilhører "øvrige" så er det kun 3 pokaler som deles ut til disse. Samtidig som det kanskje bare er 1 eller 2 biler som stiller i de minste arrangørklubbene, som Capri klubben. Og 1 av disse får pokal. Så det blir ikke "rettferdig" sett i øyne på hvilken bil som er totalt sett finest på treffet. Men det er altså en grunn til at en shabby Capri får pokal og gjeste-klubb biler som er 100x mer strøkne ikke får det.

Men treffet var jo veldig kjekt da, selv med øsende vær utendørs. Mange kule og spesielle biler og sykler som man aldri får sett i hverdagen.

Var ikke så lett å ta bilde av bilen, da det som regel så ut som dette rundt den :D

IMG_3760_zps0261e114.jpg

Men innemellom var det en glipe i folkemengden så bilen sto "fritt":

IMG_3763_zpsfa561fdd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvom du kjører bmw, så må du vel kunne parkere i lommen vel? :P

Hey, dobbeltparkering er for folk som er gla i bilen sin.... 8)

Helt enig, her enten dobbeltparkeres det eller så finner jeg meg en plass i andre enden av parkeringshuset så langt fra utgangen at ingen andre gidder å stå der :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også sett denne på vårmønstringen igår, og fy søren så fin den er. Virkelig et smykke!

Eneste jeg la merke til var at enderørene på eksosen hadde fortjent en polering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også sett denne på vårmønstringen igår, og fy søren så fin den er. Virkelig et smykke!

Eneste jeg la merke til var at enderørene på eksosen hadde fortjent en polering :)

Enderørene vil aldri få en polering, de er lakkert matt svart... ;)

Jeg har også liggende nye matt sorte originale stusser som jeg egentlig kunne ha montert, men vil ikke montere de da ny komplett eksos er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg visst at denne skulle være på vårmønstringen så hadde jeg vurdert en fridag fra skruingen på min egen bil for å reist der...

Men du skal på E30meet?

:)

E30Meet er definitivt årets store happening, så ja - dit skal jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...