Gå til innhold

BMW M3 S50B32 Godkjent


530dE39
 Share

Anbefalte innlegg

Har kort styring med 2,7 runder lock to lock uten Servo i dag. Sikkert gammel racerbil styring :D

Hvorfor er det ikke servo på den?

Håper ikke du har tenkt til å bytte ut med orginal E30M3 tannstang, for det kommer du til å angre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kort styring med 2,7 runder lock to lock uten Servo i dag. Sikkert gammel racerbil styring :D

Hvorfor er det ikke servo på den?

Håper ikke du har tenkt til å bytte ut med orginal E30M3 tannstang, for det kommer du til å angre på.

Aner ikkje kvifor det ikkje er servo.Trudde alle M3 blei levert med servo og har aldri høyrt om 2,7 tannstang uten servo heller.Vet ikkje om det var vanli med denne type styring når dei brukte bilene til asfalt racing og den slags.

Har ikkje tenkt å gå for M3 tannstang.Har da på 325 turbo'en min og funker grett der men

har kjøpt Z3 no med 2,7 lock to lock.

Har ikkje du bygd om til denne type på din og?Er det bare foringer mellom tannstang og festa på traversen du trenger lage til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikkje kvifor det ikkje er servo.Trudde alle M3 blei levert med servo og har aldri høyrt om 2,7 tannstang uten servo heller.Vet ikkje om det var vanli med denne type styring når dei brukte bilene til asfalt racing og den slags.

Har ikkje tenkt å gå for M3 tannstang.Har da på 325 turbo'en min og funker grett der men

har kjøpt Z3 no med 2,7 lock to lock.

Har ikkje du bygd om til denne type på din og?Er det bare foringer mellom tannstang og festa på traversen du trenger lage til?

Du har servo pumpe på den eller? Er tannstanga servo tannstang?

Jeg har Z3 1.9l tannstang på min ja, med servo. Jeg brukte de orginale trykk slangene for å få den til å passe, bare bøyde litt på dem. Eneste du trenger er to spacere på toppen av tannstanga, samt kanskje frisere litt på et øre som kommer litt nerme bunnpanna på S14 motoren.

Z3 tannstanga har kortere styring pluss at den svinger mer enn vanlig. Så vær litt obs på at felgene kan ta borti innerskjermen din, ser min har vert borti på høyre siden i bakkant. Noen lager stoppere, slik at man ikke får full sving.

Her er måla på spacerene du må ha på toppen;

M3788.jpg

M3789.jpg

M3791.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikkje kvifor det ikkje er servo.Trudde alle M3 blei levert med servo og har aldri høyrt om 2,7 tannstang uten servo heller.Vet ikkje om det var vanli med denne type styring når dei brukte bilene til asfalt racing og den slags.

Har ikkje tenkt å gå for M3 tannstang.Har da på 325 turbo'en min og funker grett der men

har kjøpt Z3 no med 2,7 lock to lock.

Har ikkje du bygd om til denne type på din og?Er det bare foringer mellom tannstang og festa på traversen du trenger lage til?

Du har servo pumpe på den eller? Er tannstanga servo tannstang?

Jeg har Z3 1.9l tannstang på min ja, med servo. Jeg brukte de orginale trykk slangene for å få den til å passe, bare bøyde litt på dem. Eneste du trenger er to spacere på toppen av tannstanga, samt kanskje frisere litt på et øre som kommer litt nerme bunnpanna på S14 motoren.

Z3 tannstanga har kortere styring pluss at den svinger mer enn vanlig. Så vær litt obs på at felgene kan ta borti innerskjermen din, ser min har vert borti på høyre siden i bakkant. Noen lager stoppere, slik at man ikke får full sving.

Her er måla på spacerene du må ha på toppen;

M3788.jpg

M3789.jpg

M3791.jpg

Har ikkje servo pumpe eller servo tannstang på bilen.Meiner å huske at det er plass ekstra reim på reimhjulet.

Takker så meget for måla og bilde på spacer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...