Gå til innhold

Feil/mangler med F10/F11


Tore_S
 Share

Anbefalte innlegg

da har bmw steinkjer fått svar fra bmw fabrikken, det er 2 stk stål wirer i døra som fryser ved minus grader, dette pga at de første som ble produsert ikke var innsatt med frosthemmende middel på passasjerdøra foran! men satser på at alt blir greit når de er bytta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jaggu ut som det er bare min F10 det er noe galt med :-) hadde trodd det skulle bli noen her, etter som det er en ny modell! BMW er jo kjent for å forandre på ting som funker helt greit uten å teste det skikkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteri ble bytta og feilkoder slettet, etter det har alt funka bra! var masse feilmeldinger, sikkert pga lite strøm... viste seg at batteri aldri har vært over 70%, av alle ting lå det også inn en feilkode på fjernkontrollen til underholdnings systemet for baksetet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har fører døra klikka, -8 grader og den går ikke i lås.... FAAN!!!!! dette kommer sikkert til å skje med alle dørene!!!!

begynner å helle litt mot at min neste bil ikke blir BMW.....

synd, for jeg liker jo de bilene!

forventer faktisk at det skal være litt mindre feil på en bil jeg betalte 900 000,- for, noe er jo greit ettersom det er en ny modell men det har jo dukka opp noe hele tida.....

Gutta på Steinkjer bil er fortsatt fantastisk :-) de tar inn bilen med en gang jeg ringer om noe tull, så servicen der er fortsatt fantastisk, de synes jo sikkert også at det er litt kjedelig når slike ting oppstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...