Gå til innhold

.


thorbis
 Share

Anbefalte innlegg

ja har kikka på det i kveld og den er ikke så modda som man skal tru. med org plastdeksler og e30 m3 deksler ved batterikassa osv så ser det ikke modifisert ut med mindre du veit at det ikke skal være sånn. må gjøre om gulvet litt ved pedalene da det er laga til eksostuneller, men det er en enkel sak. største drittjobben blir og bytte bakskjermer. resten av dela kommer til torsdag, da reiser jeg og kristian (nitsirk//) og henter en e30 325 mtech1 bil som blir donor til bruksbilen samt compackten hans. har fått dytta bilen inn i carporten så begynner og pelle ut alt av deler og shit til helga. kommer no bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Neimen, blir det bruksvagn av den? :) Det hørtes fornuftig ut om noe av dette greiene vi holder på med kan kalles det. Har du en motor på hånda eller hvorfor satser du ikke på en lettere alu motor isteden? M52 måtte jo vært genial og med den torpedoen kunne du samtidig flytte den litt bakover :) Har trua på denne her altså, ta den tilbake til sånn den var i glansdagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var delebilen godt igang med og bli vrak. fikk av bakstillinga og endel småting jeg trenger i dag. fikk også tak i en 325 bakstilling til som jeg kan bruke på bilen min da kristian skal brukde mtech bakstillinga på den korte e36n sin. intriørbiten trur jeg at har ordna seg også. bestiller nye hjulbuer og innerskjermer, nye framskjermer i morra så da ere bare og begynne og sveise og mekke sammen bilen tilbake til glansdagene sine. fargen forblir den samma for de som måtte lure på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...