Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig med deg pedi.

Hartge felgene blir lakkert i vanlig felg farge, og så skal jeg se om jeg klarer og få de godkjent i vognkortet sammens med ny motoren til neste år.

De sorte felgene som står på 6 serien nå, blir også lakkert i vanlig felg farge ved en senere anledning også.

Men når jeg har fått de nye ringene til bbs rs felgene, så skal de på 6 serien igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg endelig fått hentet side og bak skjørtene til 6 serien. Nå har jeg endelig et bakskjørt som ikke er skåret ut for hengerfeste og sideskjørter som jeg har letet såååå lenge etter..

Så jeg må bare få takke oberland for handelen. :beer:

hf15e211x6kpn7gym1i8.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg også. :D Er ikke enkelt og finne disse delene til en fornuftig pris.

Så nå har jeg endelig fått all plasten jeg ønsket meg. Så nå er det bare og begynne og få fikset rusten og få lakk på hele bilen. (Men akkurat den delen kommer nok til og ta litt tid, da jeg har noen andre biler som blir gjort ferdig først.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med flott M-plastikk ja!:) Håper virkelig du får satt den Alpina-motoren i 6eren..

Joda jeg er meeeget fornøyd med at du ville selge M-plastikken til meg. \:D/

Alpina motoren blir det nok ordning på, kan nok ta en stund før den er montert opp i bilen.

(Det er drømme motoren min, så man kan si at jeg ble meeeget glad da jeg fikk ja av johnja til og kjøpe en slik motor av han. Tror jeg gliste i en hel uke i strekk. :D:D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Har endelig smeltet såpass mye snø at jeg kunne ta meg en lufte tur med 3 serien i dag.
Det ble en tur ned på trafikkstasjonen og veie bilen. Siden jeg skal sette inn en 635 motor/gearkasse, så var det greit og sjekke om jeg hadde lavere vekt en den var oppført med i vognkortet.
Men det var det desverre ikke, så jeg håper bare at jeg klarer og få den innefor vektene når jeg bygger om. [-o<

Og så fikk den en etterlengtet vask.

6ki36p62pnr8xmz0z7wb.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongebil dette og den blir ikke akkurat verre med 635 motor :) Skal du beholde org. fargen (den det er mest av ;) )?

Hva specs er det på hjulene dine på siste bildet?

Fargen på denne er egentlig gul. Fargen som er på den nå er en opel farge.

Har skiftet mening om farge på denne maaange ganger, så får vel ta et valg når den står i lakk boksen.. :-k

Felgene står det info om 1 side tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...