Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Da har jeg fått gjort litt med 6 serien.
Har satt fast frontfangeren og fått på nye lister på den.
Og skiftet olje på motoren, må nok koste på meg en ny oljepumpe da det tar litt tid før oljelyset slukker når man starter opp.

Og så ble det en dag med prøveskilter, slik at man fikk kjørt litt kosebil.

2q7dpjyhoreemc73gm6k.jpg
z9y0ue0wffo30mufkdow.jpg
bqv0oyjobdqc0ve8zy6h.jpg
xfaoxxd5lgf9qwtkp31r.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort litt med 3 serien også.
Da jeg ikke fikk biltema lakken til og sitte på det teppet jeg hadde i bilen, så måtte jeg kjøpe meg et annet.
Ble et grått teppe, men det duger nok det også.

Fikk satt inn stolene også.

Også har jeg vært kjempe heldig og fått overta hartge felgene fra johnja. Som skal på denne bilen.
Så er det noen som har hjulnav foran fra E12 og selge så gi beskjed. Trenger også info om hva som passer bak for og bygge om til 5 bolter.

zdf5coqeow7p5lsd086f.jpg
svk177l8vkp6ldqs07yj.jpg
8ukqmh1n38x9mhb2xxo9.jpg
p8rlzt70ac0ozox6kjdl.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunstig konsept!! Må skaffe deg griselav profil ala tysk dekkstrekk på de Hartgefelgene da, hvis ikke blir det som å sette bilen på stylter :wink:

Hør med Jørgen-A her på forumet ang. ombygging til 5-bolt. Han har oversikt over dette vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel 205X40.17 foran og 225X35.17 bak tenker jeg. Prøver meg fram når jeg får felgene på bilen.

Pratet med jørgen-a tidligere, var han som sa at E12 nav/lager passer rett på foran. Men bak må jeg forske litt på hva som kan passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en tur på bmw treffet til bmwmarianne. Var litt snadder og se der ja.
Da vi skulle kjøre der fra så fikk jeg problemer med bilen. Den døde bare ut på veien.
Fikk hjelp av en til og sjekke litt forskjellig. Men når vi åpnet hanskerommet så var problemet ganske innlysende, hjernen som bare lå løst i hanskerommet hadde vann rundt seg og inni seg. #-o
Heldighvis så hadde jeg den gamle hjernen fremdeles hengene på plassen sin, så jeg koblet bare til den og fikk kjørt hjem.. :applause:
2gidtb5scyxjp723l1o5.jpg
g3d9hcspdivm3zwggnrf.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...