Gå til innhold

E24 635Csi


bmwtussan
 Share

Anbefalte innlegg

6 serien blir nok i grei bruksstand. Er så mye småtterier som bare er jukset sammen, men blir nok bil av denne også etter hvert. :D

Men på mandagen fikk jeg en meget trist beskjed fra johnja, at jeg desverre ikke kunne få kjøpe hartge felgene fra han alikevell. :(:(:(:(

Så da får jeg klare meg med de felgene jeg har, så dukker det vel opp noen 17" hartge felger senere. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det går sakte men sikkert framover.

Er nesten klar til og dra og vise 3 serien på eu kontroll, og biltilsynet for og få innskrevet senkesettet.
Har satt på 323 bakstilling og en skikkelig sperre diff. Skal bare hive inn en ny motor så jeg slipper og høre på den rakklingen som er i den motoren som står i nå. "Høres ut som en diesel" :shock:
Skal også slenge på en servo når jeg bytter motor, så den blir lettere og ratte rundt.

6 serien drar vel snart på vinterlagring, så den skjer det vel ikke noe mere med før til neste år.

ken2586htwkxhvk28bzz.jpg

bx75i2zvkqrhv5rm1j87.jpg

nuto3oes0wb3bie2enfu.jpg

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en pakke tidligere i uken, med nye lokk og gull bolter til rs felgene som står på 6 serien.
Med på kjøpet var det 4 stk bbs rs senter som jeg skal få borret om til 4X100 slik at jeg kan få bygd meg felger som fyller ut max i hjulhusene på 3 serien.
Så da blir det bbs rs i 16" på 3 serien, når jeg har fått kjøpt inn ringer til disse.

lcs9avuebowyjwun9kln.jpg


På 6 serien ser det ut til at det blir kjøpt 3" ringer foran og 4" ringer bak.
Etter det jeg klarte og måle meg til, så ser det ut til at det blir ok bredde uten at det stikker utenfor.

Endret av bmwtussan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har egentlig trua på dette. Det blir ikke billig, men da kjøper jeg inner og ytter baner som fyller helt opp i hjulhusene. :D

Siden jeg skal få sentrene lakkert i gull farge, så kan jeg bruke senterlokkene og boltene fra felgene på 6 serien. Så sparer jeg meg noen kroner der.

Jeg må nok koste på meg en lakkering på sentrene på 6 serien også, da det ble ganske stor farge forskjell på de nye lokkene og sentrene i felgene gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...