Gå til innhold

Oppussing av diverse felger. (ENDA MER nytt på gang)


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

11.JPG

Blir bra ette :) Er M5 felgane her delbare? Skrudd på bakside av center?

Dette blir kalt M5 felger men det må vel være flere benevnelser på de. Det er jo mange M5 felger.

Fåes disse med ET til E36?

Finnes det kopifelger?

De var iallefall stilige. Det var noe mere med de liksom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.JPG

Blir bra ette :) Er M5 felgane her delbare? Skrudd på bakside av center?

Dette blir kalt M5 felger men det må vel være flere benevnelser på de. Det er jo mange M5 felger.

Fåes disse med ET til E36?

Finnes det kopifelger?

De var iallefall stilige. Det var noe mere med de liksom :D

Vet en fra Stanceworks har disse felgene på sin E36, så skal vell passe greit. :)

Jeg har ikke peiling på om det finnes kopier, men orgianle er ikke så svært dyre. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer kun i 8x17 ET20 og 9x17 ET22. Regner med du mener den blå E36en med oransje blinkers. Den har nok ET20.

De heter M System II Style 21. Ellers kalt Throwing Star.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom med bilder av den grønne da !! :D

Hvorfor vil du se bilder av en kjip E46 med 15" vinterhjul? :lol:

Nei disse hjula kommer nok ikke på med det første. Har goood tid. Breytonhjula skal tilbake på E46en når vinterhjulene skal av. Var jo så dum at jeg kjøpte ny gummi til 19"ene... Så når jeg er ferdig med M5hjulene skal skjermene valses. Så skal Breytonhjula få seg en overhaling igjen. Så får vi se hvilke hjul som havner i salgsavdelingen.

Har du fått prøvd ut felger som er behandlet slik gjennom en vinter eller over tid.

Holder lakken seg pen?

Har nok ikke fått testet ut det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke papirer bruker du når du pusser etter fjerning av lakk?

Kan forresten legge til at det funker med bare høytrykksspyler også.! Har brukt dette på mine Azev-felger nå. Har snart fått av all lakk på sjerna/kanten, så må pusse de for å legge grunning regner jeg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg grunna bare med en gang jeg hadde fjernet lakken. Så vannslipte jeg med 240 etter jeg hadde grunna og lagt på fargen. Ble glatt og fint det. Skulle vel slipt med en gang før grunninga ble lagt på da men...

Ja jeg så du skrev at du hadde fått av lakken på kun en runde med malingsfjerneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ikke mere nei.. Det hørtes jo kurant ut da egentlig..

Jaa, mesteparten gikk av ved første forsøk, men må nok ta en runde eller to til på hver for å nå tak i alt inne i buer og "kroker" skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på M-Contour felgene?

Fikk henta Z4en i går kveld og lagt dekk på felgene etterpå . Men er ikke på bilen enda. Får se om jeg setter de på i helga for å se hvordan det blir. Ble et hakk i den ene felgen som jeg må fikse først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått prøvd ut felger som er behandlet slik gjennom en vinter eller over tid.

Holder lakken seg pen?

Har nok ikke fått testet ut det.

Jeg har kjørt med felger som er pusset ned med 240-papir, og lakket med 2 lag grunning og 2 lag lakk, alt fra biltema ;) har fungert utmerket! ikke noe som har flasset eller falt av, selv med felgrens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...