Gå til innhold

JAAS-e21 s54 turbo. Ny motor fra side 155


Jørgen-A
 Share

Anbefalte innlegg

Her går det unna, som vanlig :) Og kun brutalisering på øverste nivå som gjelder.. :shock:

Jørgen, jeg mente du skulle ha PT 71 billettsnurre? Mulig jeg er senil, eller har drømt, men monterte ikke du billettsnurra på, i din gamle prosjekttråd? Hva fikk deg til å ombestemme deg? Detta er vel omtrent samme snurre som du hadde på E30n?

Skjønner det må lages enda en JAAS film til neste Gatebilsesong. Bare å skifte ut E30 med E21 og 802whp med 1000whp i filmtittel regner jeg med ..... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna, som vanlig :) Og kun brutalisering på øverste nivå som gjelder.. :shock:

quote]

Hei. Jo jeg hadde først en pt71. Den jeg bestile kom med for lite eksoshus. Så den ble fin til 2jz`n til anders. Så etter litt grubling så ble effektmålet hevet litt. og da ble pt71 litt på grensa følte jeg.Så da ble det bw igjen. ble noen kr til overs og så det ble en ell vannpumpe i tilleg. Jeg skjønner att jeg kommer til og få litt dårligere respons med denne, men jeg har sett bremsepapirer på s38 med slik turrbo og den funker meget bra. den jag hadde på e30n var en 75mm dette er hakket større 80mm. responsen på den har grei så jeg tror det blir bra+ att denne motoren får diverse mods som e30 motoren ikke fikk, så som nye superteck ventilfjører feks. vurdere og omslipa kammer for og hunne dra den litt høyere på turtall. Så det blir vel bra får man håpe :D

Ny film må vi få til ja. :wink: Håper og kjøre premiere på gatebil rudskogen. Men dette er meget usikert enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fy flate det var trangt!! Må vel ha varmeskjold på tårnet :)

Kanontøft prosjekt, blir spennende og se denne til sommeren ;)

Takk for det. Jo det blir og kle inn innerskjermen med varmereflekterende folie ja. Eksoos huset og grenrøret får keramik coating, og det hjelper mye på strålevarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i kveld og. reiv ut ledningsnettet og fortsatte litt med buret.Ledingsnettet skal gjenom en slanke prosses og få seg ny teip bare. men greit og ha det ute til bilen får seg lakk. ble stag frem til tårna i kveld. tror dette chasiet trenger stivheten.

eto70tg0s1l256iwwzi8.jpgsna56kvz0b6omhwqrnpx.jpgb2gp031u7u2qtq3fr1c0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...