Gå til innhold

Folding mirrors ?


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Er dette noe man kan programmere?

M5 speilene mine inneholder visstnok motor for dette.

Ønsker å programmere slik at de folder seg oppover når bilen låses og går ned når bilen låses opp!

Din bil er ny type, det er helt sikker at BMW forhandle kan kode for å få dette til. Det gjelder også når du setter bilen i reverse, vil speil vende ned i bakhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vanlig e39, men jeg skal montere auto fold in M5 speil. Jeg skal prøve å kople mot alarm slik at speil feller inn når alarm er på og feller ut når alarm av. Du kan kople mot dørlokk også, men når du bruker sentrallokk, feller speil inn. Det vil jeg ikke. Derfor er det bedre å kople mot alarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har det panelet UTEN den bryteren. Har hørt at jeg trenger det panelet og DERETTER programmere speilene...? har du slik at speilene lukker seg når du trykker på lås knappen på nøkkelen?

Det er litt rart. Du sa at du har auto fold in, men hvorfor har du ikke den pannelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilene er motorisert, MEN jeg får ikke utnyttet denne funksjonen fordi jeg ikke har bryterpanel med fold-in funksjon. Derfor tror jeg at jeg kun trenger å skaffe meg dette panelet og da vil jeg kunne folde speilene inn når jeg parker f.eks..MEN jeg vil også ha det slik at det går automatisk, ikke kun når jeg trykker på knappen..jeg vil også ha det slik at de lukker seg når jeg trykker åpne/låse knappen på nøkkelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...