Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Får smelle opp denne tråden om dette fantastiske stedet! Så kan vi snakke litt om banen osv.

Jeg tar gjerne mot ekspert tips fra dere som er der nede flere ganger i året!

HUSK å signer for å redde Nürburgring. http://www.facebook.com/SaveTheRing

www.savethering.org

http://www.gopetition.com/petition/41698.html

Trykk "sign the petition" nede på siden der, og fyll ut de nødvendige feltene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmeste jeg har vært enda er kun virtuelt egentlig.:/ Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ikke skal dit før jeg har meldt meg på kjørekurset, slik at jeg får lære banen bedre. Men med den siste høyningen av prisen, så er det godt mulig at jeg kjører meg en tur når snøen forsvinner.

Er jo "Mekka" for oss baneentusiaster dette.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster et slikt kjørekurs?

Jeg var maks uheldig når jeg var der, stod på kalenderen at det var åpent på fredagen. Men det viste seg jo at det ikke var åpent, så fikk bare to runder i 7 tia på torsdag kvelden. Var sikkert nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nede i sommer, Fy å gøy. Skal ned igjen til sommeren. 20tusen ja, det var drøyt, bedre å bare kjøre og kjøre da! selv etter en 3-4 runder var jeg så varm i trøya, at man måtte ha pause. satser jo ALT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjord Line seiler hele året fra Bergen/Stavanger med Bergensfjord og om sommeren fra Kristiansand med Fjord Cat. Jeg har tatt Bergensfjord flere ganger og Fjord Cat en gang, foruten at båtene begynner å bli noen år har jeg ingenting å utsette på de. Likte veldig godt at Fjord Cat kun brukte to timer over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at de stur bilene så sykt. og 1000 folk må gå med den feite raua forbi bilen din ;) den ligger ikke akkuratt bra i sjøen heller! folk ligger jo å spyr overalt! var god Mat da. det skal de ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod midt i en bakke jeg, ingen biler på sidene og heller ingen dører i nærheten, så var lite med forbipasserende folk. Ferjen er vel egentlig ikke lagt for et slikt havstykke, så jeg er enig med eg der. Er også enig i at maten var god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det kun er Fjord Line som går fra Stavanger? :)

Jepp, men det er ikke den der fjordcat dritten! Så jeg har lyst å tro at den "treige" båten er litt bedre plass på, eller Color Line fra Kr.Sand. Har hørt det skal være bedre på Color Line enn på fjordline sin cat båt.

Her er hvordan jeg stod når jeg var ombord med M3en, jeg stod det og passa på at ingen gikk forbi bilen til dekket var tomt og jeg var første mann nede når vi skulle av. Fruen måtte klatre over på min side for å komme ut, og med coupe dører og jeg er 188 så var det ikke lett å komme seg ut for meg heller. Godt jeg ikke er 140kg, hadde blitt sittende da!

37384_461700980560_647675560_647141.jpg

34297_461700975560_647675560_647140.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...