Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg og et par andre planlegger en tur i Juni, 4-5 dager med kjøring og et VLN løp, det er en perfekt oppskrift på guttetur til ringen. En samlet tropp hadde vært veldig morro!

Var der i Juni ifjord også, men da med en 318d. Det holdt egentlig i massevis da banen oppleves utrolig mye mer overvelmende enn på PS3 eller YouTube!

Noe man burde unne seg hvis man skal se et VLN løp er et rom på Hotel Dorint som ligger langs depo-strekket på GP-Banen. Ganske gromt å våkne halv 8 om morgenen til ræserbiler som kjører kvalifisering. Når man får grauten ut av øya er det bare å ta med seg dyna og sette seg på terassen og nyte utsikten! Tidenes beste Hotel-opplevelse for meg i allefall!

98di4lc3i8vtmddudsy3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blir litt andre sporvalg med en GT3 Cup på slicks dekk :) De bilene har ubegripelig veigrep og bremser, så de kan utføre noen spektakulære øvelser.

Vanlige GT3 / 911 på gatedekk har også litt annerledes sporvalg motså "vanlige" biler. Det var 6 heftige utgaver av 911 på min gruppe på fjorårets kjørekurs, og instruktøren hadde litt andre instrukser til de på noen svinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu rart at denne tråden har gått meg hus forbi. Kanksje den burde vært klistret? :mrgreen:

Drar nedover i påska for mitt vedkommende, blir kjøring torsdag/fredag/lørdag/søndag høyst sannsynlig.

Samt Pinocchio-pizza og meeeeengder med herrlig, kald og deilig tysk kvalitetsøl! :applause::applause::applause:

Warsteiner!! [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu rart at denne tråden har gått meg hus forbi. Kanksje den burde vært klistret? :mrgreen:

Drar nedover i påska for mitt vedkommende, blir kjøring torsdag/fredag/lørdag/søndag høyst sannsynlig.

Samt Pinocchio-pizza og meeeeengder med herrlig, kald og deilig tysk kvalitetsøl! :applause::applause::applause:

Warsteiner!! [-o<

+1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...