Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg utført litt "vedlikehold" på bilen. Etter ikke å ha fått start i morges og derav tappet batteriet helt ned, så tok jeg meg en lang kjøretur i kveld etter å ha fått starthjelp. Jeg gjorde som Nytern, tok vekk hattehylla og i tillegg fjærnet jeg "gulvet" i bagasjerommet slik at batteriet lå åpent. Tok bilen ut på en to timers kjøretur og i tillegg fylte jeg full tank, var visst bare det som var på reservetanken da jeg prøvde å fyre opp i mårres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg utført litt "vedlikehold" på bilen. Etter ikke å ha fått start i morges og derav tappet batteriet helt ned, så tok jeg meg en lang kjøretur i kveld etter å ha fått starthjelp. Jeg gjorde som Nytern, tok vekk hattehylla og i tillegg fjærnet jeg "gulvet" i bagasjerommet slik at batteriet lå åpent. Tok bilen ut på en to timers kjøretur og i tillegg fylte jeg full tank, var visst bare det som var på reservetanken da jeg prøvde å fyre opp i mårres.

Meget lurt! :wink:

Merker stoor forskjell etter at batteriet fikk tilgang på litt varme ihvertfall, fra å nesten ikke dra starter til å "sommerstarte" :)

Ser det faktisk på smartstarten og, holdt 12.1v i hvilespenning vs 12.3v nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok meg TO timer i minus 20 grader å få fyr på volvoen..flatt batteri ble det også..koble til startkabler fra s-klassen og prøve å starte den i to timer...kom seg til slutt...nå må vel merca og femmern stå ute..volvoen må inn i varm garasje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da blir jeg uten bil i morgen! E46`n leveres ny eier.. Skulle egentlig hente E61 525d M-sport til helgen, men den ble snappet rett foran meg i går.. Drygt å være på sjøen når det dukker opp forholdsvis gode kjøp, der alt av barnesykdommer er utbedret og fikset :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...