Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte en sånn nøkkel for å bytte ut casen på min nøkkel på E39'en, men fikk bare byttet gummien.

Det er bare et skall med et uslipt nøkkelblad, er ingen innmat i den nøkkelen. Men om du kun tenker på å få slipt den opp slik at den passer og fungerer (?) i E36 låsene så skal det vel være mulig? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en sånn nøkkel for å bytte ut casen på min nøkkel på E39'en, men fikk bare byttet gummien.

Det er bare et skall med et uslipt nøkkelblad, er ingen innmat i den nøkkelen. Men om du kun tenker på å få slipt den opp slik at den passer og fungerer (?) i E36 låsene så skal det vel være mulig? :D

Ja, hadde tenkt å få den til å fungere også da. Hva trenger jeg da? Chip inne i nøkkelen selvfølgelig, men hva slags modul i bilen? Må da være mulig å få kjøpt dette og koblet til hjernen.

Eventuelt bare kjøpe en sånn nøkkel og slipe om fra originalnøkkelen og bruke i dør / tenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt er det fra oslo til göteborg? 3 timer?

Banker du nedover på lappgrensa så skal det gå forholdsvis radig!

Snitter du på 120km/t fra Oslo Sentrum når du dit på 2 timer og 40 min

To timer og ett kvarter fra Lambertseter til Göteborg, men det avhenger litt av hvor man starter å slutte å måle.

Jeg skulle videre til Danmark, så var jo ikke inne i sentrum. Kan ikke si at man anbefaler den hastigheten, men alt går på solfylte sommer morgener 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 86mod på 173 ;)

Jeg mener at hvis kilometerstanden er under 10 000km pr år, så er den relativt lav. Det må selvsagt stå i stil til modell, en e36m3 fra 92 med 200 på telleren, vil jeg ikke si har lav km..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 86mod på 173 ;)

Jeg mener at hvis kilometerstanden er under 10 000km pr år, så er den relativt lav. Det må selvsagt stå i stil til modell, en e36m3 fra 92 med 200 på telleren, vil jeg ikke si har lav km..

Poeng til deg! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...