Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

åja ;) syntes det var noe som ikke stemte med "hjerneløs" ja :P men det er jo ikke feil ;) monterte selv kcr i går, en man skal etterjustere, og merker jeg kan justere ganske mye til opp, men fortsatt en helt annen bil å kjøre! ;) var faktisk ganske ok drag i 525tds, men med litt oppjassing så blir det fort gromt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja ;) syntes det var noe som ikke stemte med "hjerneløs" ja :P men det er jo ikke feil ;) monterte selv kcr i går, en man skal etterjustere, og merker jeg kan justere ganske mye til opp, men fortsatt en helt annen bil å kjøre! ;) var faktisk ganske ok drag i 525tds, men med litt oppjassing så blir det fort gromt! ;)

Kcr?!? Utdyp a, jeg er ikke helt inni dette purke-opplegget enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja ;) syntes det var noe som ikke stemte med "hjerneløs" ja :P men det er jo ikke feil ;) monterte selv kcr i går, en man skal etterjustere, og merker jeg kan justere ganske mye til opp, men fortsatt en helt annen bil å kjøre! ;) var faktisk ganske ok drag i 525tds, men med litt oppjassing så blir det fort gromt! ;)

Kcr?!? Utdyp a, jeg er ikke helt inni dette purke-opplegget enda :D

http://www.kcr.se/render_page_vs.asp?pa ... icleid=923

Finnes til din der inne også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Tror fekzen skal få programmere min, så kan jeg heller ha en original reservehjerne hvis det trengs. :D

Men gutter, er det noen som har peil på EGR-bypass her inne? Sliter litt med å finne bypass til min jeg :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt kvalifisert til lav km. Synd Sunny ruster som ut av et svarte helvette.

EDIT: Hadde en sunny siom bruksbil et års tid, seriøst den mest driftsikre bilen jeg har hatt. Den tåler _ALT_.

Den skal inn til sveising snart. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jammen bra sykt! Må sees!

http://www.vgtv.no/?id=60604

Mens jeg er her må jeg spørre om noen vet om kamsensor evt er like på alle M52 motorer?

som blivende far, så får jeg helt panikk ave bare å se på videoen!

Sant, forferdelig at dem faktisk kjører slik med andre enn seg selv i bilen, i tillegg til at jenta ikke var fastspent!!

Kjexx: Med rødt lys?? Skulle gjerne ha hatt ny gummi til min nøkkel i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...