Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er faktisk ikke sikkert, men da jeg jobbet som rørlegger og industri bruken jeg har vært borti så går det mye i metriske gjenger og de er ofte (eller kanskje alltid?) grovere enn de som er på bil..

Noen som vet hvilket "gjengesett" e,l jeg må ha for å fikse dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare kjøpe deg en orginal nøkkel da? E betalte 600 på brages. Å da slipper du moduler osv :P

Hva mener du?

Jeg vil gjerne ha nyere nøkkel med fjernstyrt sentrallås. Jeg har kun sentrallås i bilen, ikke fjernstyrt. Koster ingenting å få slipt en nøkkel, så er mye billigere å kjøpe på eBay?

Hva betalte du 600 for? En vanlig nøkkel uten fjernstyrt sentrallås?

[ Bilde ]

Noen som trenger slik?

Hva skal du ha for 1 ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke sikkert, men da jeg jobbet som rørlegger og industri bruken jeg har vært borti så går det mye i metriske gjenger og de er ofte (eller kanskje alltid?) grovere enn de som er på bil..

Noen som vet hvilket "gjengesett" e,l jeg må ha for å fikse dette?

Metriske gjenger har ikke noe med grovheten på gjengene å gjøre.

Men ja du har metriske, det er vel kun USA og Storbritania som fremdeles holder på den andre dritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ikke sikkert, men da jeg jobbet som rørlegger og industri bruken jeg har vært borti så går det mye i metriske gjenger og de er ofte (eller kanskje alltid?) grovere enn de som er på bil..

Noen som vet hvilket "gjengesett" e,l jeg må ha for å fikse dette?

Metriske gjenger har ikke noe med grovheten på gjengene å gjøre.

Men ja du har metriske, det er vel kun USA og Storbritania som fremdeles holder på den andre dritten.

Ok!

Takk for svar! Men hvordan vet man hva som er fingjenget og grovgjenget Metriske gjenger? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare kjøpe deg en orginal nøkkel da? E betalte 600 på brages. Å da slipper du moduler osv :P

Hva mener du?

Jeg vil gjerne ha nyere nøkkel med fjernstyrt sentrallås. Jeg har kun sentrallås i bilen, ikke fjernstyrt. Koster ingenting å få slipt en nøkkel, så er mye billigere å kjøpe på eBay?

Hva betalte du 600 for? En vanlig nøkkel uten fjernstyrt sentrallås?

[ Bilde ]

Noen som trenger slik?

Hva skal du ha for 1 ? :)

Hva gir du for en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har Autocad og litt blocker der?

Kunne trengt en blocktegning med stort sett de fleste symboler man bruker ved tegning av elektriske skjemaer, styrestrøm og hovedstrøm osv. Fant ikke noe på nettet. Kjekt med en tegning som har alt tenkte jeg. Noen som har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slipes ja. Koster vel rundt 200 kroner å få slipt en nøkkel. Men ingen som vet hva slags modul jeg trenger for å få en slik nøkkel til å fungere som fjernstyrt sentrallås i bilen? Har altså kun sentrallås uten fjernstyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...