Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

haybimmsen og A.Pedersen.

Selger de hele, er med rødt lys. Er ikke chip i de, du seter bare inn din gamle. :)

Går vel ikke an å bytte bladet på de der, må vel slipes til?

Om du har en utslitt nøkkel så sliper du denne å flytter chippen fra den gamle over i denne,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slipes ja. Koster vel rundt 200 kroner å få slipt en nøkkel. Men ingen som vet hva slags modul jeg trenger for å få en slik nøkkel til å fungere som fjernstyrt sentrallås i bilen? Har altså kun sentrallås uten fjernstyring.

En kompis av meg har noe ettermontert fjernstyrt sentrallås han koblet opp selv, og han har en nøkkel kun for sentrallåsen også den originale BMW nøkkelen til å starte bilen med.

Vet ikke hvilke moduler det var, men tror det var noe eBay opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig, og det er fantastisk irriterende! nesten så jeg skulle ønske jeg hadde kjørt volvo :P det finnes deler å bytte ut her også, men BMW har et helt enormt utvalg av ting å forandre på, ting å bytte ut og forbedringer, både originalt, tilsvarende og helt i andre retninger... nesten så bmw er en økonomisk sykdom -_-:P :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det! Har kjørt en A3 det siste halvåret, hakke brukt ei krone på den utenom det ABSOLUTT nødvendige.

Har eid E39´n i 3 uker, allerede svidd av sikkert 10 lapper på diverse ting. Og det værste er jo at jeg ikke angrer. "Dette må jeg jo ha, heheheeh"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haybimmsen og A.Pedersen.

Selger de hele, er med rødt lys. Er ikke chip i de, du seter bare inn din gamle. :)

Går vel ikke an å bytte bladet på de der, må vel slipes til?

Om du har en utslitt nøkkel så sliper du denne å flytter chippen fra den gamle over i denne,.

Har aldri skjønt me på den chippen, nøkkelen min er jo støpt i en del !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det! Har kjørt en A3 det siste halvåret, hakke brukt ei krone på den utenom det ABSOLUTT nødvendige.

Har eid E39´n i 3 uker, allerede svidd av sikkert 10 lapper på diverse ting. Og det værste er jo at jeg ikke angrer. "Dette må jeg jo ha, heheheeh"

Sort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det! Har kjørt en A3 det siste halvåret, hakke brukt ei krone på den utenom det ABSOLUTT nødvendige.

Har eid E39´n i 3 uker, allerede svidd av sikkert 10 lapper på diverse ting. Og det værste er jo at jeg ikke angrer. "Dette må jeg jo ha, heheheeh"

Sort?

Sølv!

217728_10151344038273713_2062910406_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det! Har kjørt en A3 det siste halvåret, hakke brukt ei krone på den utenom det ABSOLUTT nødvendige.

Har eid E39´n i 3 uker, allerede svidd av sikkert 10 lapper på diverse ting. Og det værste er jo at jeg ikke angrer. "Dette må jeg jo ha, heheheeh"

Hva med meg da? har sikkert svidd av nærmere 200k på e39ene, og har jo ikke angret på noe av det jeg har kjøpt :S :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det! Har kjørt en A3 det siste halvåret, hakke brukt ei krone på den utenom det ABSOLUTT nødvendige.

Har eid E39´n i 3 uker, allerede svidd av sikkert 10 lapper på diverse ting. Og det værste er jo at jeg ikke angrer. "Dette må jeg jo ha, heheheeh"

Hva med meg da? har sikkert svidd av nærmere 200k på e39ene, og har jo ikke angret på noe av det jeg har kjøpt :S :P

Du ligger litt foran meg der :shock: Problemet mitt er vel at jeg er student - og burde egentlig ikke hatt bil i hele tatt :lol::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...