Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Måtte prøve GoPro kameraet litt.

Ser det med fordel kunne vært 5 sekund mellom hvert bilde istedet for 10. Må ha større minnekort :P

snakk om sola:P

tok nettop ned goproen å sitte å fikla me deg å prøve litt forskjellige intillingerXD

får aldi til den time lapse greia:S

finne ikke så mange godsaker til min e.. ebay e en dårlig plass for e36 :D

Du må bare lære deg søketriksa på den tyske ebayen ;)

javell, viss dem har org vare med så hadde jo det vært svært:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe drit til E24n på lang tid! :D Ble et komplett interiør for 5 lapper her i høst, ellers var 2012 helt fri for penger som gikk til den bilen! :) Bare rusla og gikk :)

Mercedesen er dog et annet kapittel, noe penger har det godt der.. Bare slitedeler da i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte prøve GoPro kameraet litt.

Ser det med fordel kunne vært 5 sekund mellom hvert bilde istedet for 10. Må ha større minnekort :P

snakk om sola:P

tok nettop ned goproen å sitte å fikla me deg å prøve litt forskjellige intillingerXD

får aldi til den time lapse greia:S

Har nettopp fått det selv, så er ikke noe ekspert.

Men jeg velger bare bilde/tid greien. Også legger jeg de sammen til en film i moviemaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser?

Må ikke finne på å bestille deler fra schmiedmann, sjansen for å få delene sendt er like store som å vinne vikinglotto :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser?

3.2 skivene skal vell veie vesentlig mindre enn 3.0 ivaffall såvidt jeg har hørt.

men hakke veid de, kan veie en 3,2 skive imorra om du vil :P, har det på forstillinga mi som jeg demonterte idag.

btw noen som vet hvor jeg kan kjøpe pakningslim?

til en ok penge :P

bare sånn som tetter det lille ekstra rundt papirpakningene, ikke pakningssilikon altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier schmiedmann at 3.0 m3-skiver veier 14kg pr side, mens koed sier 7,5kg? Har mer trua på koed, siden begge oppgir 3.2-bremseskiver til 7kg. Og hvor er det kurrant å handle performance friction-klosser?

Må ikke finne på å bestille deler fra schmiedmann, sjansen for å få delene sendt er like store som å vinne vikinglotto :P

Helt riktig! En kollega venta sinnsykt lenge på en bakpotte til e46.. En kompis hadde noen turer til Schmiedmann for å hente deler som faktisk ikke hadde kommet allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...