Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Badass han lærlingen her :lol:

hehe, kunne ikke dy meg ;)

litt dumt at man ikke kan bytte nick.. begynner å bli en stund siden jeg var lærling.

Får jo bytta nick om du kontakter mod.. eller var det admin? Dieseltrollet vårt har vel bytta et par ganger f.eks

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt damer selv om jeg har gamet. :) Gamer enda jeg i perioder og jeg er gift. Kjenner vel at det ikke er like givende men.. Black ops 2 går det i her om dagen.. Mangler bare bloodthirsty på chrossbow for å få diamond cammo på alle våpnene. Men det er jo faen meg umulig..

Hva skal til for å få diamond camo? Har gull på diverse, men ikke diamond... og det irriterer meg :P

Må jeg prestige våpenet til lvl2 i tillegg? :s holder på med det nå. Noe snabla dritt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt damer selv om jeg har gamet. :) Gamer enda jeg i perioder og jeg er gift. Kjenner vel at det ikke er like givende men.. Black ops 2 går det i her om dagen.. Mangler bare bloodthirsty på chrossbow for å få diamond cammo på alle våpnene. Men det er jo faen meg umulig..

Hva skal til for å få diamond camo? Har gull på diverse, men ikke diamond... og det irriterer meg :P

Må jeg prestige våpenet til lvl2 i tillegg? :s holder på med det nå. Noe snabla dritt :P

Du må ha gull på combatknife, ballisticknife, tactical shield og crossbow.. Har gull på alt bortsett fra chrossbow. Du har bare 5 piler på den vettu, så må du få 5 kills uten å daue. Det er umulig uten å ha grise flaks for accuracy`n er jo lik 0. Treffer ikke på 2 meter en gang. Må treffe biler med flere foran og scavenger er stikkordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt damer selv om jeg har gamet. :) Gamer enda jeg i perioder og jeg er gift. Kjenner vel at det ikke er like givende men.. Black ops 2 går det i her om dagen.. Mangler bare bloodthirsty på chrossbow for å få diamond cammo på alle våpnene. Men det er jo faen meg umulig..

Hva skal til for å få diamond camo? Har gull på diverse, men ikke diamond... og det irriterer meg :P

Må jeg prestige våpenet til lvl2 i tillegg? :s holder på med det nå. Noe snabla dritt :P

Du må ha gull på combatknife, ballisticknife, tactical shield og crossbow.. Har gull på alt bortsett fra chrossbow. Du har bare 5 piler på den vettu, så må du få 5 kills uten å daue. Det er umulig uten å ha grise flaks for accuracy`n er jo lik 0. Treffer ikke på 2 meter en gang. Må treffe biler med flere foran og scavenger er stikkordet..

Æsj. Jeg holder på med crossbowen nå. Er ikke lenge siden jeg dant ut det med camo osv, så er ikke alle jeg har gull på enda. Men det kommer seg. Det kjipe er jo 300 kills med crossbowen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...