Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Certina eller Longines er mine valg i prisklassen. Seiko er også ok, japansk og tåler mindre slitasje som oftest sett i forhold til de sveitsiske merkene. Typisk ser man dette først på forgylte detaljer. De fleste av disse merkene er badetette.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Den så bra ut :)

Certina eller Longines er mine valg i prisklassen. Seiko er også ok, japansk og tåler mindre slitasje som oftest sett i forhold til de sveitsiske merkene. Typisk ser man dette først på forgylte detaljer. De fleste av disse merkene er badetette.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Takk for tips ;) ska ut å bytte noen julegaver med han i Oslo i mårra, så får ta en tur innom noen urmakere og se litt :)

Kan godt hende han vil bruke mer, men har nesten akkurat fått en ny sommerfelg og to vinterdekk, så er allerede på 3500kr siste måned [emoji14]

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt artig da en Porsche Boxster med middelaldrene mann i setet begynte å yppe litt i kveld.  Dieselpurka ble hard kost for han! :D Kanskje han innså at valget av type sportsbil var feil.

 

 

Så en dude i en nyere hvit 911 igår som fylte bensin for 200.05kr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er harry og fylle lite bensin / diesel .. værtfall når mange er på en bensin stasjon.

 

satt på en kammerat , som har e46 320d , ALLTID lite penger , kjøper aldri noe , bilen blir mer og mer falle ferdig....

 

 

fylte 64 kroner !!! det var det han hadde !! gravde meg inn i jakka mi så ingen skulle se meg i bilen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ligger bensina på i Oslo nå? 200 kr var litt lite, ja :P

 

Er jo litt...flaut...å kjøre millionbil og ikke fylle mer enn 200spenn... menmen... :) Kosta vel 14kr ellerno igår...

 

Det er harry og fylle lite bensin / diesel .. værtfall når mange er på en bensin stasjon.

 

satt på en kammerat , som har e46 320d , ALLTID lite penger , kjøper aldri noe , bilen blir mer og mer falle ferdig....

 

 

fylte 64 kroner !!! det var det han hadde !! gravde meg inn i jakka mi så ingen skulle se meg i bilen hans.

 

 

Skal man fylle for under 100lappen så MÅ man betale med kort as..flaut å gå inn og betale 53kr i mynter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...