Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jo være at han med 911 hadde ganske full tank og bare skulle fylle helt opp, kanskje han skulle langt eller noe å ville starte turen med full tank. Det gjør som regel jeg før jeg skal kjøre langt, fyller helt opp selv om jeg bare har brukt kvart tank fra før :)

Ellers så fyller jeg tanken alltid helt opp på E34en, selv om det er en gammel bil. Da kjører jeg på den tanken i 3 uker før jeg fyller helt opp igjen, skjønner meg ikke på dem som hele tiden bare fyller skvetter nå og da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller ofte for 100-200 kr hvis det er få dager til søndag og jeg ikke skal bruke bilen frem til da. Poenget er å klare meg til søndagskvelden også fylle på full tank om prisen er god.

Jeg fyller ikke full tank til 15 kr litern midt i uka på landet når den koster 12.70 på søndager i Oslo by, med mindre jeg må et eller annet sted.

Ekke gjerrig, men det blir noen kroner i besparelse i løpet av året. Samme gjelder for kjøremodus. Jeg setter bilen i Eco Pro i rushen, Comfort til vanlig og Sport når jeg har fri bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kjører dere lite , bruker mellom 1 - 2 uker på full tank med diesel

 

Godt mulig, men ser ikke helt hvor jeg skal kjøre hele tiden.

 

Litt gjerrig er man når man fyller på søndager

 

Er det noe galt i å være gjerrig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det ikke forskjell på prisen uansett hvilken dag det er. Er faktisk ikke bensinstasjon(dieselstasjon? :P) en gang. Så er samme pumpepris fra tanken fylles til den er tom. Så når ny tank fylles så endres prisen etter markedet. 

 

Så fyller når det trengs, går ofte lenge mellom hver gang og sjelden full tank ;) Gjerrig? Langt i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gjerrig er man når man fyller på søndager

Gjerrig etter min mening er man om man spør kompiser for bensinpenger, ikke når man tenker økonomisk besparelse. Men hver sin lyst ja, har en kompis som skal fylle på 98 Vpower på S3en uansett økonomisk situasjon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller ofte søndag hvis jeg er ute å kjører. Da får bilen full tank med 98. Ellers så fyller jeg på mandags morgen på vei til jobb.

 

Går mellom kvart og en halv tank i uken fram og tilbake til jobb. 

 

Er lov å være litt gjerrig :D Men trenger jeg bensin så fyller jeg full tank med en gang. Veldig lite topping av bensin med mindre jeg skal på lengre tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...