Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Var det noe i avtalen om trimming av motoren?

Ja det sto at bilen ikke måtte trimmes, men da jeg spurte om det så var det noe de aldri la vekt på eller brydde seg om. Så lenge det var innenfor rimelighetens grenser. Men hvis det viser seg at maskin eller drivverkskade har oppstått som en direkte følge av trimmingen så kan det i værste fall bli ett problem. Men det er igjen sikkert

vanskelig å bevise så lenge det ikke er snakk om voldsomme greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kravene dine da? Ligger et par av dem med sekser og manuell på Finn. Har du sjekket/spurt på BMW E36 Norge på Facebook?

ikke så mye mer enn at det er sekser og manuell, er ikke særlig av interesse de på finn.

Dårlig med tilbake meldinger på diverse bmw grupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bygge om til manuell, hent en delebil med manuell kasse i Sverige og kjør på. Skal ikke være så all verden med jobb om man har utstyr, vurdert å gjøre det på min.

Da har du jo et prosjekt, men igjen, spørs hva du mener med prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blitt snakka mye dritt om finn.no her idet siste.

 

tok omsider og loggam eg inn på appen på tlf nå.

 

genialt, nå får jeg melding med engang det kommer noe av det jeg har autosøk på i motsetning til på mail som kommer morran etterpå, og da er jo de virkelige kuppa solgt alt seff.....

 

 

 

men dyrt det har finn blitt, kun torget som er gratis nå vell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir snakket dritt fordi de prøver å lage en utgave som er lik på alle plattformer. Det sier seg selv at dette ikke er optimalt. De sparer selvfølgelig penger på å kun ha en utgave, men en PC og en mobil/nettbrett har sine forskjeller og ulike styrker og svakheter. Personlig skjønner jeg ikke hvorfor nettutgaven skal tilpasses mobil i så stor grad ettersom man faktisk har en relativt bra app man kan bruke. At det er en stor kundegruppe som scroller finn i nettleseren på mobilen ser jeg ikke for meg.

 

Angående deres varslingsmail så er det fortsatt for stort etterslep. Lite vits å sende en mail 20 minutter etter at du har åpnet og besvart en samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt irriterende hvor vanskelig det skal være å få tak i en grei E36 med sekser og manuell kasse. 

Verkstedet står klart og det glør i fingrene for å komme i gang med et prosjekt

 

Spør meg om noen år :) Da har jeg dekket utgiftene etter siste seanse og det blir forsvarlig å selge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gode følelsen når du har klart å komme deg hjem etter å ha vaska bilen uten at den har fått en dråpe skitt på seg :) De har salta veiene her pga underkjølt regn, så nå har jeg kjørt omveier igjennom boligområder, gårdstun, sykkelveier og noen få meter på gangvei for å slippe å kjøre på salta hovedvei :) Måtte bare sjekke om det gikk an å kjøre ifra vaskehallen og hjem uten å gjøre annet enn å krysse hovedveien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gode følelsen når du har klart å komme deg hjem etter å ha vaska bilen uten at den har fått en dråpe skitt på seg :) De har salta veiene her pga underkjølt regn, så nå har jeg kjørt omveier igjennom boligområder, gårdstun, sykkelveier og noen få meter på gangvei for å slippe å kjøre på salta hovedvei :) Måtte bare sjekke om det gikk an å kjøre ifra vaskehallen og hjem uten å gjøre annet enn å krysse hovedveien.

 

Haha, drar den helt ut :D

 

Jeg har ikke sjangs til å unngå saltet vei fra nærmeste vaskehall. Men blir nok ut å vaske litt uansett.

I gata her nå så har de ikke bare saltet men strødd i tilleg. Sand og salt flyr over alt som er :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...