Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, det ser ikke slik ut, så det må evt. kodes.

 

Oki, takker for svar! Er dette en kostbar affære og hvem gjør dette?

Jeg klarer meg slik jeg har idag og er fornøyd, men alltid kjekt med ekstra duppeditter :cool:

Idag ser det slik ut hos meg, hadde ikke Connected Drive som jeg trodde..

post-43083-0-51039500-1449135834_thumb.j

post-43083-0-66165200-1449135844_thumb.j

post-43083-0-38943400-1449135854_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er igrunn ikke det, og det er "mange" som kan gjøre dette. Du kan jo høre med Danskii som bor i nærheten av deg(?) om han har mulighet, ellers så anbefaler jeg å lese i CIC-tråden.

 

Takk takk, ja jeg leser der av og til, men nå kom diskusjonen opp her og jeg ble "revet med"! Men smekk på fingrene mine for ente gang å bli henvist dit av deg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen!!! Sykemeldt for fjerde gang i år nå. Kneet som jeg fikk operert i sommer, tok kvelden nå for en time siden på jobb. Enda godt at det skjedde inne på arbeidsplassen og ikke ute hos kunde. Da blir det en ny tur under kniven og jeg ender vel opp helt uten menisk i kneet nå, da det ikke var mye menisk igjen etter forrige operasjon.

Det som er det kjipe er at vi er inne i en hektisk periode (møbelbransjen) og at vi står foran en stor ombygging av butikk/lager, og skulle starte forberedelsene til dette i neste uke... Vel, de får greie seg uten meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner faktisk mer vinter og snø - for noen år tilbake hadde vi oftest første snøfall ca 15/10, og full vinter fra ca 15/11 til ut mars. Nå kommer vinteren rett før julaften og forsvinner i starten av mars. Snømengdene har blitt kraftig redusert.

Andre konsekvenser av mildvær er jo dårlig sikt langs veiene pga dårlig lysrefleksjon og salting, samt uforutsigbart føre der man aldri vet om det er skøytebane eller bart. De som jubler mest er nok bensinstasjonene som selger bilvask og produsentene av spylervæske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, snø og kulde savner jeg ikke mye må jeg si. Er heldigvis ingen tegn til vinter her heller, faktisk så har veiene vært tørre og fine de siste dagene så bilen er forsatt ren en uke etter at jeg vasket den sist :)

 

Vet du hva Fredrik90?

Jeg er så forbasket enig med deg.

Den snøen er vel det jeg hater mest.Kommer fra innlandet her i sør og vokstcopp med myyye snø.

Takker høyere makter for hver dag vi slipper det dritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Fredrik90?

Jeg er så forbasket enig med deg.

Den snøen er vel det jeg hater mest.Kommer fra innlandet her i sør og vokstcopp med myyye snø.

Takker høyere makter for hver dag vi slipper det dritet.

Ja sånn som sist vinter kan jeg like, kun snø i to uker i Januar :) Men vi må ha litt regnvær innimellom for å vaske veiene for piggdekk støv og salt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker skikkelig vinter jeg. Har vokst opp i Bergen hvor nedbøren kommer som regn og ofte sludd mer enn snø. Det er bare mørkt, kaldt og fuktig. I tillegg gjør luftfuktigheten at 2minus tilsvarer 8minus i Hedmark. Snøen må bare komme. Med garasje til bilene så jeg slipper å skrape is og børste snø så gleder jeg meg. Bare snøen blir liggende og telehiven er på plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste man kan gjøre, er å hente ut snøfresen, rense gassern, justere den og justere opp turtallsregulatoren :mrgreen:, for å få den til å kaste lenger :P Da kommer det heller ingen snø :) 

Synes i og for seg det bare er koselig når det snør i vanvittige mengder et par dager, da får man liksom sladdet sin årlige dose, kasta snøballer, kost seg litt før alt smelter, går sine veier gjennom kloakken og ut i sjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...