Gå til innhold

Mitt lille e91 M3(20d) prosjekt.."Til salgs s.64;)"


ThomasE91
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Aha.. Får følge med da, å se hvordan det blir! Mm, coilover`s er nok det beste, men dog en den dyrere...

Ja. Og siden jeg har planer om å kjøpe felger nå så får jeg avvente med coilovers. Jeg får låne disse intil videre. Så får se om jeg vil like det. Håper høyden blir bra bak når alt er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det vil gå med 8,5x19" et15 foran på bilen min?

har funne noen felger jeg vil kjøpe men usikker på om det vil gå foran

Kjører med dette på min E92 nå. Usikker på om det er ET15, men det er felger fra en E61, og vil tro det er noe lignende ET på 5 seriene.

9l0lk55tn8j6grrmckut.jpg

Hvis du ser nøye på bakhjulet mitt der, så kan du se at det vil bli ubrukelig uten en del dekkstrekk. Dog er bakhjulet der 265/30/19, men det er like langt ut foran, og det er 8,5" brede felger. Kan se om jeg får tatt et bilde for å vise hvor ubrukelig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører med dette på min E92 nå. Usikker på om det er ET15, men det er felger fra en E61, og vil tro det er noe lignende ET på 5 seriene.

Hvis du ser nøye på bakhjulet mitt der, så kan du se at det vil bli ubrukelig uten en del dekkstrekk. Dog er bakhjulet der 265/30/19, men det er like langt ut foran, og det er 8,5" brede felger. Kan se om jeg får tatt et bilde for å vise hvor ubrukelig det er.

ok.

men om du har problemer på en e92 så tror jeg at jeg vil hverfall slite.. men har gått vekk fra det. skal satse på 8,5x19 et 18 foran og 9,5x19 et 20 bak. så håper det går foran. bak vet jeg at det vil gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...