Gå til innhold

Mitt lille e91 M3(20d) prosjekt.."Til salgs s.64;)"


ThomasE91
 Share

Anbefalte innlegg

Denne har blitt sinnsykt fin! Norges fineste E91?

Åssen gjorde du det med eksosen? Er det utblås i begge, eller er den ene bare for pynt?

Leser org motor, men håper på at den er chippet..? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Meget gjennomført og pen eksemplar! Har du gjort noe med hjulbuene bak eller er det orginalt? Hvis du ikke har gjort noe bak, lurer jeg på om bilen er mye breier i front og om det ser rart ut?

Vurderer faktisk å bygge min e91 med m3 front, noen tips og triks du kunne ha gitt meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Denne har blitt sinnsykt fin! Norges fineste E91?

Åssen gjorde du det med eksosen? Er det utblås i begge, eller er den ene bare for pynt?

Leser org motor, men håper på at den er chippet..? :)

 

Takk skal du ha.. Eksosen er kappet der med diffen også er det satt på en t så det kommer nok eksos ut begge;) vil ikke ha sånn at den ene er blank og den andre er skitten:P hehe.. 

 

 

Nydelig bil! Meget gjennomført og pen eksemplar! Har du gjort noe med hjulbuene bak eller er det orginalt? Hvis du ikke har gjort noe bak, lurer jeg på om bilen er mye breier i front og om det ser rart ut?

Vurderer faktisk å bygge min e91 med m3 front, noen tips og triks du kunne ha gitt meg?

 

Hjulbuene er dradd ut. men er ikke m3 buer. men er så mye at mine 11,5" breie hjul går på innsiden av hjulbuene bak. så må vel si meg fornøyd med det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var et bra treff gjennomført og jeg sitter igjen med mange gode minner fra en god gjeng fra OijOij. Treffet var vel ikke over all forventnig men det var bra. skulle vært litt mer premier fordelt av publikum og var litt å sette fingen på. var ikke et perfekt treff arrangør messig men nivået var høyt. og OijOij stillte sterkt der i mine øyne. Her er da hvertfall noen bilder av min fra treffet. flere bilder vil komme men nettet her på hotellet er så tregt at jeg bare lastet opp noen av min egen:P

 

14555589762_39a7a88ea0_b.jpg
14533391606_f31879531d_b.jpg
14555632352_19a575b68c_b.jpg
14555683382_c6bd6a5d89_b.jpg
14370165007_d2befd1f27_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var E30Meet vell overstått.. Blei 3 plasseringer på meg. Beste felg, 2. plass best in show og 3. plass Beste modifisering. Var en vell overstått helg og håper og komme tilbake neste år også. bilder vil komme når jeg er kommet en plass der nettet funker som det skal:P 

 

Endelig hjem i morgen :D

 

Grattis med pokaler i dag Thomas! Vel fortjent! Utrolig gjennomført den bilen din.

 

Takk skal du ha.. Er da meget fin den z4 din også da;) skulle fått min stemme om det var en z-klasse på premiene.

 

 

Hvor mange pokaler blei det totalt? 3 eller 4? :P
Uansett, gratulerer så meget :D

 

Takk. Blei 3 premer da. men var bare 2 pokaler siden best in show fikk vi ikke pokal på når man kom på 2. plass:P

 

Helt rå bil! Her er et bilde av den fra E30meet ;) har fler av den som kommer på www.facebook.com/hmfotografi i løpet av uka :) bare å følge med!

 

Takk skal du ha;) skal følge med der jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...