Gå til innhold

E38 740i ombygging til E85


Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter. Den skal være i posten... hvis den ikke dukker opp i morra så får jeg ringe ham igjen.

Når jeg snakket med han, så hadde han sendt avgårde 2stk. Ene skule jeg hatt. Men jeg svarte for seint på mailen. Så en annen person fikk den jeg skulle hatt. Hadde bare vært å tatt opp tlf å ringt meg :(

Begynner å vurdere en annen leverandør.

Hva heter forresten denne boksen/hvilken merke?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag fikk jeg pakken :)

Posten hadde klart å rote den bort i hylla så det var bare så vidt de fant den gitt.

Men nå har jeg åpnet panseret og begynt å demontere... så støtte jeg på en utfordring.

(Noe som er ganske typisk når jeg skal gjøre ting jeg TROR jeg har peiling på og som i utgangspunktet bør være plankekjøring!)

Hvordan i alle dager får jeg av kontaktene på dysene? Ledningene ligger i en plastkanal som er klipset sammen. men det er ikke bare bare å nappe denne fra hverandre. I alle fall ikke når jeg er redd for å røske og rive.

I tillegg ser jeg ikke patentet for å klipse av selve kontaktene :(

Her ser man kontakt 1 ovenifra... inne i rød ring er det noe metall som kan være en fjærløsnig, men den er ikke selvforklarende i hvordan fungerer

amilvwn9oi62ucywhlca.jpg

Og her ser man samme kontakten undenifra.. heller ikke her er det noen normal fjær :(

xccmbqa88cfmmee63jqn.jpg

Hvis det er noen som bor i nærheten (Heistad, Porsgrunn) som føler kallet og har peiling og har lyst til å hjelpe en som ikke liker å røske i stykker ledninger på egen bil så bare si ifra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg pakken :)

Posten hadde klart å rote den bort i hylla så det var bare så vidt de fant den gitt.

Men nå har jeg åpnet panseret og begynt å demontere... så støtte jeg på en utfordring.

(Noe som er ganske typisk når jeg skal gjøre ting jeg TROR jeg har peiling på og som i utgangspunktet bør være plankekjøring!)

Hvordan i alle dager får jeg av kontaktene på dysene? Ledningene ligger i en plastkanal som er klipset sammen. men det er ikke bare bare å nappe denne fra hverandre. I alle fall ikke når jeg er redd for å røske og rive.

I tillegg ser jeg ikke patentet for å klipse av selve kontaktene :(

Her ser man kontakt 1 ovenifra... inne i rød ring er det noe metall som kan være en fjærløsnig, men den er ikke selvforklarende i hvordan fungerer

amilvwn9oi62ucywhlca.jpg

Og her ser man samme kontakten undenifra.. heller ikke her er det noen normal fjær :(

xccmbqa88cfmmee63jqn.jpg

Hvis det er noen som bor i nærheten (Heistad, Porsgrunn) som føler kallet og har peiling og har lyst til å hjelpe en som ikke liker å røske i stykker ledninger på egen bil så bare si ifra! :)

Heisann. har du fått i e85 kitet? hvordan er det å kjøre med? står det det noe navn? logo på den e85 kitet? kunne du tatt et bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen bilder akkurat nå, men skal få lagt det ut.

Kittet heter EcoFlexifuel. Og jeg har fått det ja, men har ikke fått montert det da det var noe mer jobb å få løsnet pluggene til dysene enn hva jeg så for meg. Men skal få sett emr på det så snart jeg får tid til overs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! så bra at kittet har kommet kjenner du noen som mekker på biler så er jobben letter, jeg har hvert med en gang å bytte dysene på bilen min og så på hvordan han tok ned lokket på dekslet som er på motoren da lo det 6 grønne dysene i rad etter det så var det han som mekket bilden min som fikset det. han du har bestilt tilbyr også montering mot en tusenlapp men jeg forstår det er langt for deg å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pluggene, er det ikke bare å klemme opp fjæra bakfra da? Veldig dårlig forklart, men på min var det ihvertfall bare å stappe neven ned på baksiden, så kjenner du at det er en bit av fjæra/"ståltråden" som lar seg trykke inn slik at pluggen slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...