Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

Ville ha hevet den bittelitt foran, og senket den bittelitt bak.. ellers helt super!!;) nydelig bil! :D:D

Takker så meget for det Maloi. ;)

Ellers så har jeg hevet den litt over en cm fremme etter bildene. For å senke mere bake så må jeg modifisere stagene, eller inn på verksted å programere.

Lurer på om jeg bare må bestille nye framdekk med en gang. Noen som er interesert i 245/35-19"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så jo unektelig bra ut. Syntes høyden var fin på den foregående siden, men det helt ideelle er nok den siste justeringen du har foretatt deg.. :)

Takk. :)

Jeg personlig synes det ser bra ut, men man ser det nok best irl. Med tanke på at det er brukbart med strekk på bakhjula, og totalt fraværende på forhjul, så blir vel egentlig skjermbuen bedre fyllt fremme enn bak.

Så må nok pent bestille nye dekk for å matche.

magic racing 10x19" hadde vært optimalt, men finner ikke noe. Et ca 18-20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så jo unektelig bra ut. Syntes høyden var fin på den foregående siden, men det helt ideelle er nok den siste justeringen du har foretatt deg.. :)

Takk. :)

Jeg personlig synes det ser bra ut, men man ser det nok best irl. Med tanke på at det er brukbart med strekk på bakhjula, og totalt fraværende på forhjul, så blir vel egentlig skjermbuen bedre fyllt fremme enn bak.

Så må nok pent bestille nye dekk for å matche.

magic racing 10x19" hadde vært optimalt, men finner ikke noe. Et ca 18-20

Perevers fin nå da;) få noen bilder av fronten med carbon da:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa. Jeg husker ikke helt. Men kan sjekke i papirene på senken, så finner jeg det ut. Men tror det er mellom 50 og 55mm. :)

Dette er også den nye kjørehøyden. Mulig jeg tar av en mutter på senkestagene bak, så går den nok 10-15mm lenger ned der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ettermontert eller "hobbyfix" disse sakene du har i grillen? Må skaffe meg slike selv, men har ikke funnet så mye av det :)

Herlig bil. Bytt til svarte nyrer med krom kanter forran slike som jeg har (sees i signatur) så er vi på plass !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt stuk, men frontleppa var ikke mye pen.. ellers en veldig fin bil!

Takker for det. Frontleppa er det nok mange som hater, men jeg simpelthen elsker inntrykket av den. At ikke så mange andre har den, gjør saken bare bedre. :twisted:

Er det ettermontert eller "hobbyfix" disse sakene du har i grillen? Må skaffe meg slike selv, men har ikke funnet så mye av det :)

Herlig bil. Bytt til svarte nyrer med krom kanter forran slike som jeg har (sees i signatur) så er vi på plass !! :D

Takker. Kromgrillen med sorte nyrer er nedpakket i garasjen, og kommer ikke på mens bilen er i mitt eie iallefall. I mine tanker skal alltid en BMW ha kromgrill, uansett hvor mye shadowline det er. :D

Grillen i støtfangeren handla jeg komplett med bremse-kanaler på Ebay for et par år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du godeste jakobm5 som har skiftet det meste som skiftes kan på bilen din. Hvilke skruer/klips/skiver skal lokariene forran festes i fanger med? Finner det ikke i etk, og schmiedmann sender bare feil..

Kan du hjelpe meg med det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du godeste jakobm5 som har skiftet det meste som skiftes kan på bilen din. Hvilke skruer/klips/skiver skal lokariene forran festes i fanger med? Finner det ikke i etk, og schmiedmann sender bare feil..

Kan du hjelpe meg med det? :D

Hehe ja:) under fangeren du mener? Det er no 4 kanta skiver og skruer ja;) har kjøpt dm ny jeg på gs;) kan få sjekket det imorgen på jobb å sendt deg nr fra etk"n ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...