Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

Du godeste jakobm5 som har skiftet det meste som skiftes kan på bilen din. Hvilke skruer/klips/skiver skal lokariene forran festes i fanger med? Finner det ikke i etk, og schmiedmann sender bare feil..

Kan du hjelpe meg med det? :D

Hehe ja:) under fangeren du mener? Det er no 4 kanta skiver og skruer ja;) har kjøpt dm ny jeg på gs;) kan få sjekket det imorgen på jobb å sendt deg nr fra etk"n ;)

Det høres helt fantastisk ut. Trodde det var samme som resten av platene under der, men det funker jo tilsynelatende dårlig!!

Eneste i villa pirka på e at du mangla den orginale skiltholderen lakkert i bilens farge;)

Hehe. Den ligger godt plantet på gulvet i gangen hjemme her. Lurer på om jeg skal borre i fangeren, eller hva jeg skal gjøre. Har simpelthen ikke lyst..

Dette har gått kun en vei, og det er i riktig retning!! :applause::applause::applause:

Snille mannen! :D Stand-by for videre mod. Har virkelig troen på den neste. Morro med biil!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har gått kun en vei, og det er i riktig retning!! :applause::applause::applause:

Snille mannen! :D Stand-by for videre mod. Har virkelig troen på den neste. Morro med biil!! :D

Jeg følger med i stillhet ;) Bil er moro ja, og dyrt! Men hvem bryr seg om det så lenge det blir bra!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hær har du etk nr på klips og skru under fangeren på lokariene:)

Skru: 07 11 9 901 299 Klips: 07 12 9 925 731 8)

Takker. :D Men du har ikke noe alternativt på klipsene? Er utgått, så får ikke opp noe alternativ på nettbutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hær har du etk nr på klips og skru under fangeren på lokariene:)

Skru: 07 11 9 901 299 Klips: 07 12 9 925 731 8)

Takker. :D Men du har ikke noe alternativt på klipsene? Er utgått, så får ikke opp noe alternativ på nettbutikkene.

hm...sjekke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dritrå bil altså, likte faktisk leppa du har satt på, skiller seg ut fra alle andre e39, ikke var den så jævlig voldsomh heller at den ødela fronten, gratulerer med tøft stuk og fin bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritrå bil altså, likte faktisk leppa du har satt på, skiller seg ut fra alle andre e39, ikke var den så jævlig voldsomh heller at den ødela fronten, gratulerer med tøft stuk og fin bil.

Sitat av Superturbodiesel Skrevet: Man Jun 06, 2011 17:55

Perfekt stuk, men frontleppa var ikke mye pen.. ellers en veldig fin bil!

:mrgreen: Men takk! Det varmer ekstra mye når det kommer fra en kritisk sjel som deg. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...