Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

http://support.mycarly.com/knowledge-base/code-bmw-what-is-possible/?utm_source=home&utm_medium=direct&utm_campaign=home

 

ser nå at det er mulig i Carly, noen som har prøvd?

 

Follow me home lights – fog lights front
• active
• not active
Follow me home lights for fog lights front are active/not active. (codable in LSZ)

Follow me home lights – park lights front
• active
• not active
Follow me home lights for parking lights front are active/not active. (codable in LSZ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bytte fuelpumpe ECU på min 520d N47,  og har en brukt modul på vei i posten. Finner en oppskrift på koding av denne på nettet. Det virker som man bare skal skrive over innstillingene på den gamle modulen, med fabrikkoppsett. Er dette tilstrekkelig? NCS expert installasjon, kabel, strømforsyning, etc har jeg ordnet. Beskrivelsen nedenfor er for EKPM2 til EKPM3, men det skulle vel bli samme sak? (mitt tilfelle er EKPM3 til EKPM3, bare nyere delenummer)

 

 

Skjermbilde 2017-01-24 kl. 07.41.41.png

Endret av johanngj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva forskjell på PDC visning er fra E til F modell?

 

Ser det ligger inne i Carly at en kan endre fra E modell visning til F modell visning. Men når jeg endret dette på min E60 så er det samme som alltid. Så skjønner ikke helt hva de mener med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bimmers.no/forums/topic/811807-kaldstartproblem-m57/#comment-3175124

Jeg har nå kommer litt lenger fra denne tråden og anskaffet (etter råd fra leifegil2007 og Otis) diagnosekabel med DIS. På OBD kontakten er det en switch bryter med 4 innstillinger, er det noen som vet hvor bryteren skal stå - hvis det har betydning ?20170128_152700[1].jpg

Endret av WolfM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg skriver rett sted, men styr meg hvis det er feil :)

Jeg har en 320i fra 1999, automat

Når jeg prøver å holde bilen stødig i 2000rpm dropper den plutselig rundt 500rpm, hoster litt, hopper opp igjen til 2000rpm. Om og om igjen.

 

Noen som har noen ide om hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LekeMekaniker skrev:

Usikker på om jeg skriver rett sted, men styr meg hvis det er feil :)

Jeg har en 320i fra 1999, automat

Når jeg prøver å holde bilen stødig i 2000rpm dropper den plutselig rundt 500rpm, hoster litt, hopper opp igjen til 2000rpm. Om og om igjen.

 

Noen som har noen ide om hva dette kan skyldes?

Du må ta en diagnose så ta det derfra. At bilen din er forkjølt kan være så mangt så det blir bare gjetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Reef89 skrev:

Du må ta en diagnose så ta det derfra. At bilen din er forkjølt kan være så mangt så det blir bare gjetting.

OK, jeg prøvde å ta en diagnose med et OBD2 vertøy og iPhonen min, og fikk opp koden P1622 (Map Cooling Thermostat Control Circuit Electrical)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...