Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Fant denne på et annet forum. Der ser det ut som nr 2 fremme i handske rommet. Men det funket ikke.

Er Sedan å ikke touring jeg har. Så ser ut som jeg likevel må ha noen med skikkelig kode utstyr igang

Kunne å muligens være nr 20. Men den er ikke i min bil, så den utgikk enkelt å greit

SU1HMDA0NTktMjAxMTA0MDMtMTMyNC5qcGc.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, barsjef skrev:

Fant denne på et annet forum. Der ser det ut som nr 2 fremme i handske rommet. Men det funket ikke.

Er Sedan å ikke touring jeg har. Så ser ut som jeg likevel må ha noen med skikkelig kode utstyr igang

Kunne å muligens være nr 20. Men den er ikke i min bil, så den utgikk enkelt å greit

SU1HMDA0NTktMjAxMTA0MDMtMTMyNC5qcGc.jpg

Ser Saltkjelen skriver nr 20 i en annen tråd.

"Jeg mener bestemt å huske at den er lokalisert på plass 20 i hanskerommet. Sikringen skal være 20A."

Men er jo litt rart det siden den har fungert tidligere, å jeg har ikke fjernet noen sikring. Var lite hjemme forrige vinter å brukte den ikke da, men virker rart om denne sikring har blitt fjernet på tidligere service uten å si ifra til meg. Hadde bilen på service i DK et par ganger tidligere når jeg likevel var der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.10.2016 at 21.43, barsjef skrev:

Tok et bilde av sikrings oversikten her. Nr 20 er det ikke, den går på hengerfeste, noe bilen ikke har.

Men så er spørsmålet, hvilket symbol høre Webasto under?? Kan det være nr 63 bak? Denne går jo kun på det ene punkt.

20161010_213154.jpg

20161010_213149.jpg

Det var nr 63 bak ja. Men det fungerte ikke å nappe ut sikring på E60 nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, noen som vet om det er mulig å kode sånn at angel eyes lyser når man låser opp bilen. Har en 2002 modell jeg har lyst til å gjøre dette på. Lest litt at noen har koblet seg på interiørlyset, men er det noen som har prøvd å kodet dette, eventuelt koblet seg på interiørlyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt meg en e38 728ia hvor det skulle være en defekt abs sensor og noe feil med en kontakt til en airbag. Har diagnosetestet den og fått opp noen feilkoder. Prøvd meg på google med ble ikke så veldig mye klokere av det, kanskje det er noen kloke hoder her evt noen med erfaring som kan opplyse litt for meg? Har lest at det kan bli mye styr om man kobler av feks seter uten å koble fra batteriet og at man da må kode noe på nytt eller inn med noe spesielt utstyr for å fjerne feilkodene?
Prøvde å slette feilkodene men det gikk ikke.

E38 728ia 99 mod
ABS og Airbag lampe lyser hele tiden i dashbordet.

Airbag feilkode: 0C(OC?) "Tenningskrets windowbag venstre, for liten motstand"

ABS feilkode: 112 "CAN-budskap kombiinstrument, feil på"
33 "turtallsgiver venstre foran, avbrudd"
67 "Sporadisk styring, oppstått"

Endret av Lordstian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...