Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Holder på og fikse Rheingold, og ser man skal installere noe som heter patched ediabas, men finner ikke denne i tools mappen (står at alt skal ligge der). Dette er den nyeste versjonen som ligger på driven din @Otis, er dette noe jeg må ha eller?

 

Edit:

Sjekket den eldre versjonen jeg har liggende, og der lå den. :)

 

Endret av Alpejohn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Rheingold opp og gå, men når jeg prøver og identifisere bilen får jeg opp chassi nr, men resten er unknown/et ord jeg ikke husker (sikkert tysk).
Jeg får heller ikke opp informasjon når jeg går inn på enkelt moduler.

INPA funker helt fint, får lest feilkoder, slettet, livedata osv. Prøvde flere moduler og det virket fint.
NCS får jeg chassi is faulty.

Antar dette kan ha noe med daten filer og gjøre eller? Er jo rart INPA virker fint.. :/
Jeg la inn daten filer til e39 da.. Fulgte en guide jeg fant på google, om hvor jeg skulle kopiere alt.

 

Har fulgt "monteringsanvisningen" nøyaktig også.. Så det kom litt brått på.. :ph34r::whut:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Alpejohn skrev:

Fikk Rheingold opp og gå, men når jeg prøver og identifisere bilen får jeg opp chassi nr, men resten er unknown/et ord jeg ikke husker (sikkert tysk).
Jeg får heller ikke opp informasjon når jeg går inn på enkelt moduler.

INPA funker helt fint, får lest feilkoder, slettet, livedata osv. Prøvde flere moduler og det virket fint.
NCS får jeg chassi is faulty.

Antar dette kan ha noe med daten filer og gjøre eller? Er jo rart INPA virker fint.. :/
Jeg la inn daten filer til e39 da.. Fulgte en guide jeg fant på google, om hvor jeg skulle kopiere alt.

 

Har fulgt "monteringsanvisningen" nøyaktig også.. Så det kom litt brått på.. :ph34r::whut:

Pakket ut og lagt inn filene i sql mappa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eivind320x skrev:

Prøv Otis sin nye versjon. Ligger på side 196 i denne tråden ;) Jeg har fått den nye versjon til og virke :D

Er den jeg har lastet ned og prøvd og legge inn..
Jeg har den eldre versjonen på en annen pc der det funker fint. Men der måtte jeg ikke kopiere disse psdz filene eller hva de het..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...