Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

On 29.7.2017 at 23.53, Otis skrev:

Mener at jeg testa dette på en e39 fra 97 med rund plugg ja. Burde ikke være forskjell uansett.

Da er kabel bestilt fra bcables i England. Er det noen spesiell grunn til at du bruker vmware og ikke virtualbox? Førstnevnte koster jo penger (166 euro for vmware workstation player 12.5), mens virtualbox er gratis. Ser det skal gå an å migrere image mellom de to løsningene, vurderer å prøve det med imaget du har laget.

Endret av Hollabaloo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollabaloo skrev:

Da er kabel bestilt fra bcables i England. Er det noen spesiell grunn til at du bruker vmware og ikke virtualbox? Førstnevnte koster jo penger (166 euro for vmware workstation player 12.5), mens virtualbox er gratis. Ser det skal gå an å migrere image mellom de to løsningene, vurderer å prøve det med imaget du har laget.

Nei, egentlig ikke. Det var bare VMware jeg husket/kjente til. Og den fantes på nettet så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Alpejohn skrev:

Jeg lastet ned VMware 12.5 gratis, for privat bruk elns.. :) not for commercial use.. 

Fikk foresten startet opp etter å ha slått på vtf I bios. :)

Aha, nå fant jeg det også. Da er det ingen grunn til å bruke virtualbox :) 

The free version is available for non-commercial, personal and home use.

Flott! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Kjøpt en 08 E92 M3 som har retrofit CIC fra CCC. Skulle til å oppdatere navigasjon, da det kommer opp at jeg må taste inn en FSC. Siden jeg ikke veit hvor CIC kommer ifra (donor VIN) så trenger jeg å finne denne for å få generert en FSC. Kan noen gi meg litt hjelp til dette? Tool32 er en mulighet, men jeg veit ikke om jeg bør begynne å tukle med dette selv, men jeg veit det er flere her inne som driver med sånt, så kanskje noen kunne hjulpet meg for en liten slant?

Hjelp mottas med stoor takk :)

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, kanskje noen her i området som kan være til hjelp? Jeg bor i Drammensområdet 

Har Carly på vei i posten, men det er vel tvilsomt om den greier å lese av dette

Endret av Blade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...