Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Ok takk for svar, jeg prøver i Virtualbox og eventuelt på en nyinstallert Laptop med Windows 10/VMware workstation 12 og gir tilbakemelding :)

 

Edit: Stemmer det forøvrig med størrelsen vist på bilde her? vm.PNG.fbfdfb62761997a06c5fd9d7f319f9cf.PNG

Endret av BMWlog
La til screenshot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

http://www.bmwcoding.com/

Noen flere som har problemer med å få full tilgang her?

Jeg registrerte en konto 12/9 og en ny med annen e-postadresse 21/9.  Jeg får en e-post om aktivering, slik at jeg får logget inn, men får ikke lov til å skrive/svare på innlegg.  Ved registrering av konto kommer det en beskjed: "...Your account has been submitted for moderation by an administrator and will be activated shortly.  You will be notified by email when this happens...."

Jeg har kontaktet http://www.bmwcoding.com/ både via hjemmesiden og via webmaster@bmwcoding.com i september, uten svar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! har en e90 320d automat med antispinn problem. Noen ganger ved pådrag helt random kan den slå inn hele tiden å du kjenner bilen ikke vil dra mer. Noen ganger blinker lampa vilt, andre ganger ikke. Når jeg slår av dtc, er alt helt fint. Har lest av feilkoder, og kjørt livetest av alle sensorene, hvor alle fungerer fint. Har også omet sensorene, noe som ga bra resultat. Begynner å mistenke at abs ringen er gåen. Noen gode tips? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, fikk ned VMen nå (problemet var avbrutt nedlasting hver eneste gang) Forøvrig sliter jeg med å få ISTA+ til å fungere, INPA fungerer fint og registrerer bilen\sletter feilkoder men ISTA+ ser ut til at den ikke når bilen helt, noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Finnes det folk fra Tønsberg/Nøtterøy området med skikkelig diagnose utstyr som kunne tenkt seg å ta en diagnose på bilen min?

Må ha utstyr som kan lese av dyseverdier da jeg har en liten mistanke om at det kan være tett dyse(r). Om noen vil gjøre dette til en overkommelig pris, så ta kontakt 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...