Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, stemmer det, har hørt det før :)

Nice, startpris?? Vet ikke hva jeg skal by, er jo gratis på Ebay :P

1200 var jo ikke mye, får vel solgt de jeg har nå i tillegg, er jo facelift :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å bestilte time til proffsoting av bakruta og alle siderutene, 31.mai blir det sot! :) (ca.40%)

Har også kjøpt en boks med klarlakk og 10% sort i for å sote blinklysene framme :P

Nå må jeg bare få inn litt penger ved å selge lettsykkelen og evt. Ix'n, da blir det coilovers og litt småtterier :)

Ka må du betale før sotinga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, men hva skal du ha for leppa hvis du uansett ikke bruker den? :P

Var å bestilte time til proffsoting av bakruta og alle siderutene, 31.mai blir det sot! :) (ca.40%)

Har også kjøpt en boks med klarlakk og 10% sort i for å sote blinklysene framme :P

Nå må jeg bare få inn litt penger ved å selge lettsykkelen og evt. Ix'n, da blir det coilovers og litt småtterier :)

Ka må du betale før sotinga?

Ble 6000 egentlig, men skulle få det litt billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ta ut hovedlykta på høyre side og rense den for fukt, samt tette den, så mista jeg den i golvet med et uhell så den knustes! :( Men får nye imorgen hos han som pappa solgte sin E38 (730i) til :)

Sota også blinklysene framme idag, ble ikke verre:)

c4jiarcqjm22727gidum.jpg

ra9ijbg9umifwwdzvkzb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg presterte å knuse glasset på høyre lykta mi igår, fikk jeg fiksa meg en original 740i xenon lykt her på fauske faktisk, ser mye cleanere ut og lyser bedre enn de forrige lyktene som var originale 728i lykter med ettermontert xenon på, synes dem var fæle i forhold til disse, vises ikke mye på bilder kanskje, men ser mye bedre ut.

Nå mangler bare xenon kurvelys, Angel eyes og en Alpina leppe, så synes jeg fronten er optimal! :)

Noen bilder:

qi49okp0ku8d67c29rva.jpg

3n9ru46smjbtywqzuip8.jpg

57q66n9k1atg8cv3np2t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en del planer, men blir nok å ta litt tid, har i planene Alpina addon leppe om jeg får tak i og angel eyes, så er vel fronten ganske ferdig, så blir det proffsoting 31.mai, og coilovers etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...