Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5


 Share

Anbefalte innlegg

ble penere dette ja. du har kopiert fronten min ser jeg :P (før jeg satte på leppa dog)

de skulle funnes noen hvite parklyspærer. jeg prøvde selv med noen led pærer men de hadde så sykt dårlig kvalitet. lyste bare rett fram, så ikke ut....

egentlig så synes jeg originale nyrer er penere jeg da. men skal sies at sorte nyrer ser bedre ut live enn på bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. er ei stund siden jeg kjøpte den. kjøpte den på ebay. var kanskje 1k med frakt sånn ca? jeg sendte den til lakkering og da jeg skulle hente den hadde lakkerer montert den på bilen. (tenkte å gjøre dette selv jeg men) var noe forbanna dritt sa han. dårlig passform. men ble bra til slutt da :D men går den istykker så kjøper jeg en original trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bilde for noen dager siden, hehe :P

oe2du6hwvntzwjcb9380.jpg

Nå er forresten bilen dratt inn på soting, dro i dag! :)

Demonterte dørtrekkene selv, og tok ut baksetene, så jeg får det litt billigere :)

Det skal sotes helt fram inkl. bakruta, håper det går fort, er spent! :- D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, den er nok det :P

Pixlene er bra i instrumentpanelet men ikke på kjørecomputeren, spilleren er jo byttet da, men det avlange displayet med volumjusteringa er pixlene litt dårlig :s

Var innom Bilhallen der det gjøres for en stund siden, det var mulig det blir ferdig i dag, hvis ikke hadde han ikke tid før torsdag, så her er det bare å krysse fingrene :) Men ja, blir selvfølgelig bilder når det er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta bilen fra soting nå nettopp, ble ikke verre for å si det sånn :)

Men har ikke vaska bilen enda, så den er litt skitten :P

x1y7vvb6zn6270unofwx.jpg

zkfmpa2yxplxvttlaeme.jpg

MEN, jeg har en del elektrisk feil på bilen, slike som at bagasjeluka ikke går opp, sentrallåsen og elheisen bak fungerer ikke og telefonen er svart :(

Noen som kan ha noen formening om hva som har skjedd?

INGEN sikringer er gått heller bare for å ha det sagt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...